Is skinny and tall (6'4) a turn off?

i am skinny and tall and i wanna know


0|0
14|2

Most Helpful Girl

  • As long as you have a cute facecand a nice personality you will be fine

    0|0
    0|0
    • about the face i can't really rate myself and personality wise i am really funny :p

    • Show All
    • you're cute too :p

    • Thanks (:

What Girls Said 13

  • Nah, I think it's cute :)

    0|1
    0|0
  • Skin & bones yes.
    A little muscle to very built no.

    1|1
    0|0
  • Definitely cute, your just like my first boyfriend

    0|1
    0|0
  • Nope I love tall skinny guys <3

    0|1
    0|0
    • that's a relief i thought girls like bulked muscular guys?

    • Well I like that too... If I could find a tall skinny but a lilttle muscular guy that would be perfect... But he can't be to muscular that's a turn off.

  • Not at all, as they say beauty is in the eye of the beholder

    0|1
    0|0
  • Oh I heart guys like you! Doesn't bother me really.,

    0|0
    0|0
  • T. T Molla -.-

    0|0
    0|0
  • More like turn on

    0|0
    0|0
  • Not a turn off :) that's my fav preference.

    0|0
    0|0
  • Nope. there's nothing wrong with that.

    0|0
    0|0
  • It depends on if you are attractive
    Andy biersack is 6'4" and skinny but a lot of women still find him attractive
    cdn.buzznet.com/.../...-large-msg-137615667579.jpg
    He not my type I'm not into white guys but he looks attractive

    1|0
    0|0
    • i have the same body type as him but not s handsome as he is though he's the lead singer from black veil brides right?

    • Show All
    • Yep he is

    • @aamy811 lol get off my answer with that

  • No, a lot of girls like tall, skinny guys. Not a turn off. If you wanted to put on more muscle though, you could only benefit from that in terms of attractiveness.

    0|0
    0|0
  • How skinny? If you are 125 or below you're too skinny.

    0|0
    0|0
    • i am 158

    • Show All
    • i think i am i've been told i have a cute face many times

    • Then you're good to go:D

What Guys Said 2

  • Fret not brother (6'3 164lbs here). While some shorter guys maybe bulkyer. For most girls that want to look up when talking to a guy

    1|1
    0|0
    • but i wanna get bulkier though i need to lift

  • How much do you weigh so we can determin how skinny?

    0|0
    0|0
    • Wow your skinny 158 shit i haven't been that weight since i was 12.

    • Show All
    • I hate to break it to you dude but unless you were like 5'10 at age 12 that is pretty damn big

    • No, i wasn't that tall i was probably around 5' but i know for a fact i weight around 150 because their were weight restrictions for pewe football from their insurance policy that limited players that were too big. And the weight restriction was 140 pounds and i was too big to play so i had to skip a year playing football till i reach junior high.

Loading...