What race do you attract the most?

Include your race

  • White
    41% (13)44% (12)42% (25)Vote
  • Hispanic
    9% (3)11% (3)10% (6)Vote
  • Black
    6% (2)15% (4)10% (6)Vote
  • Middle eastern
    12% (4)0% (0)7% (4)Vote
  • Mix
    9% (3)7% (2)8% (5)Vote
  • All of the above
    16% (5)4% (1)10% (6)Vote
  • Results
    7% (2)19% (5)13% (7)Vote
And you are? I'm a GirlI'm a Guy

0|0
16|16

Most Helpful Girl

What Guys Said 16

  • Umm, 1 problem @asker what do I do/say when I don't attract anyone it seems? media0.giphy.com/media/4NuAILyDbmD16/giphy.gif Chose B though i guess

    0|0
    0|0
  • so far.. my rap sheet has been white, mexican, Asian, mixed. fuck it i should just say mixed to begin with lol, almost everyone is mix these days. the ones i couldn't attract, black girls, and this one persian girl.

    0|0
    0|1
  • I've never been attracted to any Asians whatsoever, and I've always been attracted to Caucasians, mostly brunettes. I'm pretty much one of the weird or odd ones.

    0|0
    0|0
  • I like sexy hispanic women

    0|0
    0|0
  • To my knowledge, no one in a serious sense.

    0|0
    0|0
  • Im asain but look mexican. I seem to attach all races though, especially dark girl girs, so like mexican and asain.

    0|0
    0|0
  • I'm black. usually attract white. but the older I get the more black women show interest, but still not as much as the white women

    0|0
    0|0
  • White and Middle eastern girls which is what I'm attracted to so it works great! I'm East Asian...

    0|0
    0|0
  • I am white and I attract white.

    0|0
    0|0
  • I'm hispanic. Black women give me the most play

    0|0
    0|0
  • White girls attract me most. Then comes Asians.

    0|0
    0|0
  • i couldn't attach metal even if i was a magnet.

    0|0
    0|0
  • None :')..

    1|0
    0|0
  • 60 year old hispanic ladies always come ask me for directions. always, i swear. in Spanish too. and im not even hispanic

    0|0
    0|0
    • Hispanic people talk to me in Spanish and I ain't Hispanic eithe

    • the crazy part is, i respond back in broken Spanish but they understand. im sure i sent at least one or two the wrong way though

  • I'm Asian and I attract hispanics mainly

    0|1
    0|0
  • Im white and I've noticed I get a ton of attention from black women. To the point where it significantly stands out. I couldn't tell you why for the life of me tho

    0|0
    0|0

What Girls Said 15

  • in reality? mostly the same as me.
    online? well... lol.

    i wonder y that is. it's kinda unfair=/

    0|0
    0|0
  • i'm Asian and i attract mostly black guys, who i'm not interested in...
    in high school they used to call me "death by the pipe" because i'm so small -_-

    2|0
    0|0
  • White guys and I'm white.

    1|0
    0|0
  • So far it's white guys

    1|0
    0|0
  • Mine isn't on there lol I like pacific islanders... where I live there's a lot of samoan and mexican mix

    0|0
    0|0
  • I'm white
    .
    White guys seem to like me.

    0|0
    0|0
  • Yeah, I'm white and I like white guys. It's not racism or anything. This is just my taste. :)

    1|0
    0|0
  • I'm a chocolate colored latina I get a lot of attention from black and arab guys, I usually only date vanilla though

    1|0
    0|0
  • Only white dudes have had a thing for me lol
    I'm South Asian...

    0|0
    0|0
  • I guess white because we don't have much diversity at my school.

    0|0
    1|0
  • None. Lol 😎

    0|0
    1|0
  • White since there is not many other races in my country.

    0|0
    0|0
  • White but that's probably due to the fact that's they're a majority on the sites I go on.

    0|0
    0|0
  • I'm Mexican and mostly black guys

    0|0
    0|0
  • I said black but middle eastern is like a tie. I'm white but I only like em dark 😉

    0|1
    0|1
Loading...