Would you date someone with this body?


Would you date someone with this body?
I know I have a weight problem, but I'm working on it. I was just wondering if this is a turn off. I don't wanna put myself out there only to be put down.


0|0
6|0

Most Helpful Girl

  • You're too skinny so no.

    0|0
    0|0
    • Fair play

    • I'm not saying you have to be huge, but I am saying you have to look like you're at a healthy weight for your height.

    • I'm only about 5'5.
      But, I get you. I am no doubt underweight. I just generally don't put on weight and that has been the case the majority of my life.

What Girls Said 5

  • You're too skinny for my taste but wouldn't reject you solely base on your body type.

    0|0
    0|0
    • Fair point. I'm gonna start hitting the gym anyways. Just asking a few friends to go with.

  • Awww sweetie you need a sammmich? Not in a gross cougar way more like a mom way

    0|0
    0|0
    • I'm good lmao. I can cook for myself. 😂
      No matter what I eat I don't put on weight. 😂

  • Yeah, the Q is would you date someone with my body lol

    0|0
    0|0
  • You call that a weight problem? You have no weight problem.

    0|0
    0|0
    • Are you sure lmao? 😂

    • You look fine to me.

    • Everyone else seems to disagree lmao
      I'm gonna start going to the gym. I feel motivated to change

  • So only now you were able to get out of your local concentration camp?

    0|1
    1|1
    • Pretty much yup. Them damn North Koreans.

What Guys Said 0

No guys shared opinions.

Loading...