Have you ever dated someone of the opposite race?

What race are you? What race are they?

Updates:
When I say opposite I OBVIOUSLY mean different.. idiots

0|0
1920

Most Helpful Guy

  • Never have. Never will.

    Too many fine ass black women😪

    6|2
    0|3

Most Helpful Girl

  • Never dated but I've kissed guys from the following places:
    Japan (just a peck lol)
    Canada
    USA
    Mexico
    Australia
    Germany
    Italy
    New Zealand

    I'm Hispanic.

    0|1
    0|0
Sponsored

Have an opinion?

What Guys Said 19

  • Wait... how can someone be an "opposite race" to another person?

    2|3
    0|0
  • The opposite race? lmfao

    2|2
    0|0
  • I don't know what my opposite race is. :3

    1|2
    0|0
  • What is the opposite of... you know what? I'm going to be nice.

    2|1
    0|0
  • I've dated girls from every race.

    1|1
    0|0
  • I'm hispanic so I guess I've never dated an Asian. But yes I've dated Native American, black and white

    1|0
    0|0
  • white, and two girls were black, including my ex wife.

    1|2
    0|0
  • "opposite" race XD as if there were antagonistic races directly opposed to each other. just dated an Asian once.

    0|0
    0|0
  • If you obviously meant different then why didn't you put that in the first place. You knew what you had coming for ya, plus it the internet lol
    Anyway to answer the question, yes I have.

    0|0
    0|0
  • Nope not yet anyway, not apposed to it though.

    0|0
    0|0
  • Opposite race? lmao so blacks are opposite to whites? Asians are opposite to latinos? XD

    0|1
    0|0
  • I'm European and my ex was a Latina from Colombia.

    0|0
    0|0
  • Opposite race? Is there such a thing?

    0|1
    0|0
  • I've dated everything except full black and indian.

    I've dated whites, mullatto, Asian

    1|0
    1|0
  • Yes I did on several occasions..
    Im indian origin n have been with indian, black n muslim girls..
    I loved it..

    0|0
    0|0
  • Never have, never will.

    0|0
    0|0
  • White and no never dated outside of my own race. Just white women

    0|0
    0|0
  • I don't care race..

    0|0
    0|0
  • hell yeah i did! black women, black men, Asians, whites.. everything!

    0|0
    0|0

What Girls Said 18

  • Ha, love the way you call other people idiots for YOUR mistake, ha!

    I've had things with non-caucasians.

    1|0
    0|0
  • N
    O
    O
    P
    E

    0|2
    0|0
  • Yeeeeeep. I'm white. He was Asian.

    0|0
    0|0
  • huh? Of course!

    0|0
    0|0
  • I'm white. My ex was Fijian, current boyfriend is Asian.

    0|0
    0|0
  • Nope...

    #BLACKLOVE

    2|2
    0|1
  • Considering that I'm mixed race, basically everyone is the "opposite" race.

    0|1
    0|0
  • I'm not sure what an "opposite" race is. I'm white. I've dated guys who were white, Mexican, and Indian.

    0|0
    0|0
  • I never dated. I'm Arab and the guy I actually like is Half Italian half Hispanic <3

    0|0
    0|0
  • yep :) I'm white with a dutch and Italian background and he was light skin with a Omanian and Tanzanian background

    0|0
    0|0
  • I'm black and I dated a white guy for like a year. :p

    0|0
    0|0
  • Im black and only my race. I kissed an Indian guy once was not bad from what i remember :/

    0|0
    0|0
  • I'm Latina. Yes, I've dated Caucasian men.

    0|0
    0|0
  • I'm white and he was black. Difference between races shouldn't matter. I've also dated a brown guy but that wasn't for as long

    0|1
    0|0
  • Yes. I am Puerto Rican and have dated men from every race.

    0|1
    0|0
  • No. I just haven't found someone in an opposite race I am attracted to.

    0|0
    0|0
  • I'm white. I have dated white, black, Asian and Hispanic so far. I date who I feel a good connection with.

    0|0
    0|0
  • i mixed so anyone i date will be different to me :)

    0|0
    0|0
Loading...