Have you ever looked at someone and thought "wow, how are they still single"?


0|0
11|22

Most Helpful Guy

  • Like the person has probably gotten lots of options or they could easily attract many people with effort? There are people like that, but not everyone wants a relationship! Some people want to be alone or they may want to focus more on their career, hobbies or business, etc. I'm being serious.

    1|0
    0|0

Most Helpful Girl

  • I haven't but most of the people who know me keep asking me the same thing and It makes me feel like something's wrong with me. It's the worst feeling in the world, people telling you that you would be a great girlfriend/boyfriend but no one willing to actually date you or even seem remotely interested in a romantic relationship with you. This probably won't help but I thought an opinion from the other half of the story might be insightful.

    1|1
    0|0

What Guys Said 21

  • Every time I look in the mirror.

    5|1
    0|0
  • Rarely because looks are only a small part of a bigger picture, doesn't matter how drop dead gorgeous or handsome you are if you have a shitty personality, horrible manners etc then you are going to stay single.

    Now if I know that isn't the case then yes I'd wonder a little bit.

    1|0
    0|0
  • My crush and past crushes.

    1|0
    0|0
  • No, because in most cases when I see someone like that I just assume they're already taken. In some cases I may talk to them and realize they're single. Then I think: "Wow, how the hell are they still single?"

    1|0
    0|0
  • Everytime I talk to @archiz

    2|1
    0|0
  • no, because some people aren't defined by others and are comfortable in their own skin

    2|0
    0|0
  • All the time! they've got their reasons for it though.

    1|0
    0|0
  • "Oh I get it. He's a guy."

    1|1
    0|0
  • Nope

    1|0
    0|0
  • Yep all the time

    1|0
    0|0
  • Nope, none of my business.

    1|0
    0|0
  • Oh, many times. Especially some of the girls here on GAG...

    1|0
    0|0
  • I have.

    1|0
    0|0
  • yes, when I saw your profile pic I was like WOW how are you single?

    1|0
    0|0
  • Oh yes, many times.

    1|0
    0|0
  • I'd say... It happens about 5-10 times a day.

    1|0
    0|0
  • Yes I thought of them & me too.

    1|0
    0|0
  • yes a few girls

    1|0
    0|0
  • All the time haha

    1|0
    0|0
  • Nope because most people I look at I don't know. And the good looking women I do see I automatically think "Man, her boyfriend is so lucky" and leave it at that

    1|0
    0|0

1 private opinion(s)
Only the asker and the opinion owner can see it. Learn more

What Girls Said 10

  • Yup ! I mean the guy was perfect lol!

    1|0
    0|0
  • yes, my now current boyfriend lol

    1|1
    0|0
  • lol yes many times.

    1|0
    0|0
  • Yes, that and once getting to know someone and fall in love with them, wondered how the hell did someone ever let you go.

    1|0
    0|0
  • Yes lol

    1|0
    0|0
  • Yeah of course, but they know their reasons.

    1|0
    0|0
  • everytime I look in a mirror. ;)

    1|0
    0|0
  • Yes, but then he became my boyfriend :)

    1|0
    0|0
  • No, because for guys the answer is usually that they're a slut.

    1|0
    0|0
  • Yup lol

    1|0
    0|0
Loading...