Is it a good sign if a girl touches you immediately after you touching her?

Like touching her shoulder or arm and then immediately she touches you right after?


0|1
22|11

Most Helpful Girl

  • Yes! It's a great sign! It means she feels very comfortable with physical contact.

    0|0
    0|0

Most Helpful Guy

  • Chances are yes its a good thing

    0|0
    0|0

What Girls Said 21

  • I guess so... I wouldn't touch back if I didn't want to it!

    0|1
    0|0
  • I would say so.

    0|1
    0|0
  • Good vibes in my opinion.

    0|1
    0|0
  • What is happening toto? OMGGG haha kidding, yes itMs a good sign, it's like she consents it, so it's all good in the hood

    0|0
    0|0
  • I would certainly think so!

    0|0
    0|0
  • I would think so, yes.

    0|0
    0|0
  • Yes, very good sign.
    She didn't shy away so that's always good.

    0|0
    0|0
  • It can be.. but don't take it too seriously.. things like this have different meanings for everyone

    0|0
    0|0
  • It could be. It's good she didn't pull away from your touch at least.

    0|0
    0|0
  • It's flirty

    0|0
    0|0
  • Could be. Or she could just be a touchy person.

    0|0
    0|0
  • Nah she's just returning the cooties lmao :p

    0|0
    0|0
  • it is a very good sign that she touched you back. if a girl has no interest in you and you touch her she will move away and never touch you.

    0|0
    0|0
  • Extremely good. :)

    0|0
    0|0
  • could be yea.
    don t take it too literally

    0|0
    0|0
  • YEAH! dude. Its a damn good sign :P

    0|0
    0|0
  • Yeah. She could be flirting

    0|0
    0|0
  • Yes off course. It means she's interested

    0|0
    0|0
  • Positive body language and touching are all very good indicators that someone likes you, yeah.

    0|0
    0|0
  • It's good sign

    0|0
    0|0
  • It's good just roll with it

    0|0
    0|0

What Guys Said 10

  • YESSIR

    0|0
    0|0
  • There should be a lot of other variables involved... if we'll judge just by this, that might be a "good sign" which to me means, friend or more.

    1|0
    0|0
  • Always a good sign, what other signal does a guy need? :-P

    0|0
    0|0
  • Yup a very good sign!

    0|0
    0|0
  • Yes. Very good!

    0|0
    0|0
  • Yes, of course! :D

    0|0
    0|0
  • Yes, it's her subtle way of flirting.

    0|0
    0|0
  • it means she's wet.

    0|0
    0|0
  • Yes it is, full stop. Don't let anyone else tell you it isn't.

    0|0
    0|0
  • Depends, but me personally I don't find it a good sign if we don't know each other well it's too much flirty and I don't like it.. I love when girls are shy.

    0|0
    0|0
Loading...