Would you do it for 1 million?

Swallow a frog alive? :o


1|1
9|25

Most Helpful Girl

  • Most Likely, @Melody96, I can Be not only Spontaneous but Also... Courageous.
    However, as Long as I didn't Burp or Chirp after the Frog of the Fact, I think your own Cool Question is One in a Million here, dear.
    Good luck and Great "Different" question. xx

    1|0
    0|0
    • 3mo

      haha thanks hun! ^_^ Spontaneous and courageousness are perfect traits! I'm sure you wouldn't chirp afterwards as long as you don't swallow the bird to catch the frog! Hahaha

    • Show All
    • 3mo

      Your welcome hun ^_^

      Wow how fortunate! Very lucky you were there :)

    • 3mo

      Yes, and thanks to you, hun lolxxoo

What Guys Said 25

  • Depends on whether or not the frog was poisonous or venemous

    2|0
    0|0
  • depends on the size. a small one, yeah.

    1|0
    0|0
  • Lol no
    But bear grylls would do it😝

    1|0
    0|0
  • Definitely not. I doubt the frog would even fit down someone's throat and if it could I would dread to think how long it would take for it to actually die.

    1|0
    0|0
  • Haha that would be easy. I could do worse for that kinda cash.

    0|0
    0|0
  • If it wasn't lethal, sure.

    0|0
    0|0
  • I'd do a lot worse than that for 1 million.

    1|0
    0|0
  • Given the dimensions of a frog and in a theoretical world where itd be possible to swallow a whole frog, i wouldn't because i love frogs, usually the frogs that are small enough to swallow are poisonous and the few that are not poisonous and small enough to swallow i wouldn't

    0|0
    0|0
  • Sure. I know how to vomit.

    0|0
    0|0
  • 1 million? i would. mate 'tis 1 million!!!

    1|0
    0|0
  • Lol yeah

    0|0
    0|0
  • Can I at least chew it?

    0|0
    0|0
  • Yeah lol. Easy.

    0|0
    0|0
  • Hell yes, write the check right now honey.

    0|0
    1|0
  • for 1 million... yeah

    0|0
    0|0
  • Emmmm... no.

    0|0
    0|0
  • Animals are my friends whereas money is not

    0|0
    0|0
  • Okay
    You keep that money ready
    I'm coming

    0|0
    0|0
  • nah.. why would i? next moment i maybe dead with irritation, poison or pure disgust :P

    0|0
    0|0
  • A million... what?

    0|0
    0|0
  • Can i bite it or just swallow?

    0|0
    0|0
  • Rob a bank

    1|0
    0|0
    • 3mo

      Oh sorry, misread the question. No, I don't think so.

  • No fuck money the worst invention humans ever came up with

    0|0
    0|0
  • 1 million? Yess 😅

    0|0
    0|0
  • yeah i guess i would

    0|0
    0|0

What Girls Said 8

  • Come here froggt

    1|0
    0|0
  • Just what hell will people think up next! smh

    1|0
    0|0
  • A little one, not a big bullfrog.

    1|0
    0|0
  • If I were able to get it down my throat, sign me tf up.

    1|0
    1|0
    • 3mo

      lol, with a drink of water you'll be okay hahaha :P

    • 3mo

      Ehh, I'm not so sure.
      You know those aspirin tablets, right?
      I can't even get that thing down my throat. I need to break it into pieces before I'm able to swallow them down (with water, of course).
      Rip

    • 3mo

      eww can't handle blood and guts! I would swallow it whole even if I have to poke it down with my finger haha
      But I can see your point! lol

  • Nope!

    2|0
    1|0
  • that's disgusting but probably worth it xD

    1|0
    1|0
  • No way Jose 😁😁

    0|0
    0|0
  • Fuck no

    0|0
    0|0
Loading...