Anyone play star wars online the old republic?

it's pretty fun :) been off and on playing for about a year. but I had to restart because I forgot my username and password anyone play star wars online the old republic??


0|1
314

Most Helpful Guy

  • Yeah I played a bit. Then I went back and played the original Knights of the old republic. That game is way better. The second one was also pretty good.

    1|2
    0|0
    • Seconded. Loved KOTOR. Even the sequel to the original was almost as good but the sequel was just too short, imho. If it was longer it would be just as good or better. =/
      Never bothered with the SW Online cause preferred the single-player.

Most Helpful Girl

  • i haven't even watched star wars let alone played this xD. I can't watch it after i saw the movie space balls. I legit tried watching the first star wars and saw darth vader and kept laughing remembering rick moranis

    1|1
    0|0
Sponsored

Have an opinion?

0/2500

Send It!

What Guys Said 13

  • Nerd!!!

    1|0
    0|0
  • i play on and off usually restarting characters, I've found the sith warrior story the most entertaining
    the jedi stuff is all cut and dry imho

    1|0
    0|0
    • yah I find that too. I have both a sith and a Jedi character

  • No. But I used to play the original KoTOR all the time. My favorite Star Wars game by far. If I still had it I'd play it again.

    1|0
    0|0
  • Nope. But this, forgetting passwords, seems to be a common theme in you 😛😛

    1|0
    0|0
  • took 4 days to download, and 5 mins to uninstall.

    1|0
    0|0
  • Uh Yeah!

    Level 70 Gunslinger, working on my agent.

    1|0
    0|0
  • Never played it before, My first star wars game was Star Wars Battlefront.

    1|0
    0|0
  • Sure do, Tor is fun though I haven't played in a while

    1|0
    0|0
  • Naah, star wars is soo boring. i never watched any movie of star wars before

    0|0
    1|1
    • Then you haven't lived

    • Show All
    • @jasonstav i watch movie more like, the bucket list, Igby goes down, A Long way down, Shawshank redemption. etc movies like those. im sure you never heard some of those movies name, haha

    • I have haha yeah those are good

  • damn, ur like the hottest chick i have seen on this site.

    0|0
    0|0
  • No never have

    0|0
    0|0
  • Nah, games took too much of my life and I don't want to go back there

    0|0
    0|0
  • is it free?

    1|0
    0|0

What Girls Said 2

  • no but I remember kotor on xbox and I wish they would revive it on consoles

    1|0
    0|0
  • not me

    0|0
    0|0
Loading...