Which color should I dye my hair? ( Red or blue)?

OMG guys I'm so indecisive
Ok so I asked a question about the red hair before but then I discovred this GEM. I'm so torn please please help Omg. Ok so here are the pictures
Red:
followpics.co/.../
Blue:
s3.amazonaws.com/.../...e_c49576896aa021b12bf6.jpg

  • Red
    33% (4)29% (2)32% (6)Vote
  • Blue
    50% (6)43% (3)47% (9)Vote
  • Neither
    17% (2)28% (2)21% (4)Vote
And you are? I'm a GirlI'm a Guy

0|0
11|7

Most Helpful Girl

  • I feel like blue might fade (bleed out) more nicely? As I've said on a similar question, maintaining red hair is really difficult. After just a few washes it starts looking pink/orange, which is really unattractive. It's kinda damaging to your hair to dye it like every other week too. So I pick blue, just because I feel like it'll look nice for a longer period of time, even when it's fading.

    0|0
    0|0

What Guys Said 7

  • W/o a pic it's very difficult to say what'll suit you

    But given a general thing, I'm a sucker for things that are a little different than normal so I think BLUE :D Vote 'B'

    And on a natural tone that red is so awesome too :)

    0|0
    0|0
  • Her hair looks awesome, but not any people can pull that off. So it all depends on what you look like and how you dress

    by the way Red fades uber fast so if you want to keep it looking nice be prepared to dye it often and wash it rarely

    0|0
    0|0
  • It depends on what you look like.

    0|0
    0|0
  • This is 100% skin colour based, you either have the right complexion for it or you don't

    1|0
    0|0
  • I would say blue only if it is all the same blue. Sections of different colors seems off to me.

    0|0
    0|0
    • I don't know I prefer ombre over just regular blue cause ombre is IN right now and it looks better IMO.

  • How about Green. Not srs

    0|0
    0|0
  • Try green. Or purple.

    0|0
    0|0
    • -.-" those r not the options

    • Why not?

      You'd look sexy in grey too!

    • I'd look sexy in anything. But that ain't the point

What Girls Said 10

  • The red looks so so so much better but they will both be extremely high maintenance and the red will fade fast

    0|0
    0|0
  • I'd go for the blue if I were you. If you have a pale complexion, blue will look wonderfully on you!

    0|0
    0|0
  • It really depends on your appearance, your look, your skintone, etc.

    You really should post a pic of yourself to help us decide.

    0|0
    0|0
    • No need it's already decided I'm dying it blue

  • Red hair looks a lot better, but you can only pull any of these color off if you're really pale. If you're not, you should probably forget it...

    0|0
    0|0
    • oh trust me I'm pale as a wall

    • Show All
    • I'm getting my hair dyed blue on monday.

    • Cool =)
      Good luck!

  • red red red red red red red red red i love that!! haha I wish i could be daring with my hair like i used to.. lol red definitely red

    0|0
    0|0
  • Red hair looks better.

    0|0
    0|0
  • god the blue is amaaaaaazing

    0|0
    0|0
  • be different blue

    0|0
    0|0
  • If you must, blue.

    0|0
    0|0
  • Don't do this 😨
    You will destroy your hair sweet 🌼

    0|0
    0|0
    • Don't worry If I destroy it i'll just shave it off and wear a wig.
      This is my first time ever dying my hair so idk. I'm kinda bored with it

    • Show All
    • I don't know I kinda look plain now I wanna step it up a little

    • It's a small advice at the end it's up to you 💖🌼

Loading...