Post your Halloween costumes!!! How do you like mine? 😄?

I'm a pirate... Arrrr! 💣⚓️ I wanna see your pics!! 😉
Mines my profile pic now! :)

  • Yes, like it
    67% (10)93% (14)80% (24)Vote
  • Nope
    0% (0)7% (1)3% (1)Vote
  • Eh... It's alright
    33% (5)0% (0)17% (5)Vote
And you are? I'm a GirlI'm a Guy
Updates:
Post your pics too, please!!! XD

0|1
3|8

Most Helpful Guy

What Guys Said 7

What Girls Said 3

  • You look great !! Halloween ain't my thing.

    1|0
    0|0
    • Awe thx! Post yours :D

    • She just said it's not her thing... meaning, she won't be going as anything. She must not be pagan

    • Yeah I actually dressed up for our BBQ cookoff but I'm not going to any Halloween parties or anything... Most of the time I really don't get much into it... ;)

  • Cool costume!!!

    0|0
    0|0
  • You don't look like a pirate.. you just look like a girl with heavy makeup on.

    Ehh.. I'm doing the same thing though so I can't really talk. I'm either going to be a "cat" or a "vampire".

    Either way I'm going to be a girl with heavy makeup and cat ears & tail OR a girl with heavy makeup, a poofy dress, and fangs

    0|1
    0|0
    • OH WAIT.. you changed your picture lol!
      Now, I see your pirate-ness

    • Show All
    • That's a vampire cat... More than just a hat rack here 😝

    • Vampire chicks can be hot only black haired women can pull off the look though and they have to also show some boobs hanging around.

Loading...