What shoe do you like better?

  • The tiger
    Vote A
  • The panda
    Vote B
And you are? I'm a GirlI'm a Guy
Updates:
Can girls answer to plzzzzz
Keep the answers coming

0|1
5922

Most Helpful Girl

  • OMG!! I LOVE the Jeremy Scott Shoes :DD Personally Id buy the ones with wings, but here I really like the tiger ones! I feel like as a kid I would've bought them to be as fast as a tiger, lol xD
    Pandas are cute, put the plushie thing in the front kind of annoys me, seems too large..
    Get the tiger ones!!

    PS: They look like they are from some sci-fi movie of the 80s , haha, for the cool kids

    0|0
    0|0
    • THANK GOD IM SO HAPPY SOMEBODY KNOWS ABOUT JEREMY SCOTT THANK GOD. I was thinking about getting the wings too.

    • YAY!! I LOVE the wings : ))) I saw there are ones that GLOW in the DARK OoO
      Want them so badly

      Thank you by the way (:

    • I didn't c those let me look them up and your welcome πŸ‘ŒπŸ‘

Sponsored

Have an opinion?

What Girls Said 58

  • i prefer the tiger!! meowww!

    1|0
    0|0
  • Both very ugly, but I guess the panda ones are a bit less ugly...

    1|0
    0|0
  • Wow theyre both so fucking ugly

    5|3
    1|1
  • I hate them both but I hate the pandas less.

    3|3
    0|1
  • um... how about none of them? Unless you're 5 or younger, you shouldn't be wearing those...

    3|1
    0|1
  • Both make me cringe.

    6|0
    0|0
  • For a boy the tiger ones (the ones I voted for), for a girl the panda ones.

    0|1
    0|0
  • omg if anyone wears that i will pretend i don't know them and not dare look at the shoes lmao

    0|0
    0|1
  • both of them are too muchhh!! cute for little kids. but I would not wear that :(
    but I think the panda one is cuter :) voted B

    0|2
    0|0
  • Panda one looks kinda creepy. Like the panda heads have been cut of a living animal and sewn on.

    So I'd go for the tiger.

    0|0
    0|0
  • to young for me but I guess if I had to chose one (or else face a horrible demise) I would pick the tiger.

    0|0
    0|0
  • the tiger on is cute. I wouldn't wear them, but yea, cute. the smiley panda heads are a l. i. l. creepy.

    0|0
    0|0
  • Tigers are my favorite animal... but the panda shoes are way cuter!

    0|0
    0|0
  • LOL I'm the only one who liked the Panda.

    0|0
    0|0
  • I like and would wear the tiger one!!

    1|1
    0|0
  • Those r some damn ugly shoes. the panda one is better looking, but would look even better without the panda hands just sticking out. Those shoes just look so awkward and ugly,

    1|0
    0|0
  • lol wtf why would you wear those creepy things on your feet. What if they come to life and try and eat your feet. But all in all, the panda ones

    0|1
    0|0
  • Panda shoes. Cute and more practical, because of colours.

    0|0
    0|0
  • Both are reaaaalllly ugly but I voted tiger because of the pattern. It needs to lose the tail though.

    0|0
    0|0
  • I like the pandas way better. @blondfrog

    0|0
    0|0
  • Eh, out of those designs, I guess the panda.

    0|0
    0|0
  • The pandaaaaa!!! :-)

    0|0
    0|0
  • Aww they are adorable I want them both..
    Especially the panda one

    0|1
    0|0
  • Tiger ones are cool, pandas are cute! I'll go with the pandas. lol just to cuddle with though

    0|1
    0|0
  • The tiger ones look cute as!

    0|0
    0|0
  • I can't decide, how about the pandas on my hands and the tigers on my feet?

    0|0
    0|0
  • Lol you really wear these? I like the Tigger looking shoes but without his tail.

    0|0
    0|0
  • The panda ^¤^

    0|0
    0|0
  • Dude I lie Jeremy Scott but honestly I prefer the panda ones the tiger ones are dope though

    0|0
    0|0
  • Hahaha I love the panda shoes, they look adorable. Either way, both will start lots of convos.

    0|0
    0|0
  • More from Girls
    28

What Guys Said 22

  • Neither, I'd rather be castrated than wear those.
    They're fucking hideous xD

    1|0
    0|1
  • Panda because one can fall because of stepping on that tail.

    0|0
    0|0
  • The Tiger because I like Tigers

    0|1
    0|0
  • sorry but i find them way too kitsch

    0|0
    0|0
  • The Panda's are cute lol

    I could see coming into work in those... stylin!

    Love my Blundstones and my Hikers. I live in my Sperry's on the weekends when I am on the water.

    0|0
    0|0
  • Please don't wear them out in public. I would worry about your safety and getting the piss taken out off you.
    I'm old and have lived in this would people are fuckwits.

    0|0
    0|0
    • What is piss takdn out of me and inm not scarred of nobody

  • I'll pass on both thank you.

    0|0
    0|0
  • People wear this stupid crap?

    1|1
    0|1
  • TIGER SHOES FOR THE WIN

    0|0
    0|0
  • I don't like either. I guess the panda one is funnier though

    0|0
    0|0
  • I hate both.

    1|1
    0|1
  • The panda one looks better, but they're both pretty ugly I've gotta say.

    0|0
    0|0
  • They both look gay as fuck

    0|0
    0|0
  • Both options should be tossed out.

    0|0
    0|0
  • I wouldn't wear either but I guesd the panda looks better.

    0|0
    0|0
  • I'd never wear them... Both would make you look like a child.

    0|0
    0|0
  • theyre both stupid

    0|0
    0|0
  • Panda is better but without head :)

    0|0
    0|0
  • May I ask the purpose of these shoes before I have my own opinion?

    0|0
    0|0
  • I like neither

    0|0
    0|1
  • I don't think i can choose

    0|0
    0|0
  • the tiger nes

    0|0
    0|0
Loading...