Do you like the smell of sunscreen?

It makes me feel all summery, I just love the smell of sunscreen. I associate it with the beach and holidays.

  • yes
    51% (18)40% (6)48% (24)Vote
  • no
    46% (16)33% (5)42% (21)Vote
  • whatever :D
    3% (1)27% (4)10% (5)Vote
And you are? I'm a GirlI'm a Guy

0|0
14|8

Most Helpful Girl

What Guys Said 8

  • I never really noticed.

    0|0
    0|0
  • Yes because I hide tequila in a sunscreen bottle to get away with the open container law in my area. The only way to legally get drunk at the beach is to hide your booze in a sunscreen bottle.

    0|1
    0|0
    • Good times. My friends and I buy Gatorade, drink 3/4 then fill the rest with vodka. That way u can take swigs and look normal. Plus it lasts longer too

    • omg hahaha :D I hope you wash the sunscreen container out well!

  • Depends on the aroma

    0|0
    0|0
  • yes, humans associate smell with memories

    0|2
    0|0
  • yeah, i always apply some sunscreen under my arms, never needed to spend extra bucks on a perfume or a deodrant

    0|0
    0|0
  • I don't even know what it smells like

    0|0
    0|0
  • Not really.

    0|0
    0|0
  • yeah I do.

    0|0
    0|0

What Girls Said 13

  • Nope, but I have to wear it!

    0|0
    0|0
  • Absolutely, the one that has coconut aroma. It's great. Lol.

    0|0
    0|0
  • I don't like it, not the smell, not the sticky feeling. But fortunately, I tan immediately without burning.

    0|0
    0|0
  • I don't like that smell.

    0|0
    0|0
  • I like the smell of tanning oil a lot better ^-^

    0|0
    0|0
  • Not really

    0|0
    0|0
  • Yessss I love the smell! It reminds me of pool

    0|0
    0|0
  • unless it smells like coconut infused, not at all.

    0|0
    0|0
  • I know it is weird, but i do like the smell.

    0|0
    0|0
  • Yes (filler)

    0|0
    0|0
  • I don't haha. But it's not like I would die if I smelt it lol.

    0|0
    0|0
  • Yes, I do like it.

    0|0
    0|0
  • I do, but it is not among my favorite scents.

    0|0
    0|0
Loading...