Peeps is the makeup I have too much or unflattering?

for a wedding...
and check profile


0|0
26|26

Most Helpful Guy

  • Ditch the eye shadow and its perfect 👍

    Possibly change the lip colour to either :-
    A brighter red
    A darker red
    More natural

    That one doesn't quite "pop" like it should, but its not quite discreet - kinda somewhere in the middle.

    1|0
    0|0
    • yeey I wanted your opinion on this ^^
      I honestly didn t like the eyeliner
      but I agree on the lipstick shade

    • Show All
    • 😚 fanks

    • velcome :P

Most Helpful Girl

What Guys Said 25

  • I think you look your best with less make up generally, but for a wedding it is certainly appropriate. And I have not seen any picture of you that I did not think you looked gorgeous in. You have a natural beauty that needs no make up.

    1|0
    0|0
  • Well you've shown us photos of yourself without that much makeup or none at all. And you're a very beautiful girl. And you look beautiful in those profile photos with the makeup. The makeup has been applied very well. You certainly shouldn't use any more than that though.

    1|0
    0|0
  • yeah that shit looks unflattering as fuck.

    2|0
    0|0
  • I don't think it is too much and Wow! you look so beautiful. Like always. ❤️

    1|0
    0|0
  • Yeah, it's too much makeup for my taste. Honestly, you look better au naturale.

    2|0
    0|0
  • Personally I think you look better with less on, but since it's for a wedding I'm sure it's fine, probably would fit in with what most gals would be wearing makeup wise.

    1|0
    0|0
  • For everyday use it would be a little too much, for a wedding it could be fine though I would give it a second try with a little less eyeliner :D

    1|0
    0|0
  • well, i've seen ya look better with far less makeup... but then again its a wedding. Seems like girls can't help it when the occasion arises :p

    2|0
    0|0
  • For a wedding, yeah, looks awesome.

    1|0
    0|0
  • Hmm, not sure, it seems common to see women with a lot on weddings. But maybe you could remove a little from the eyes. But put a little less in general.

    Imagine if you start crying... you will be all blurry :p

    1|0
    0|0
  • Ouff oh la la, you're defiantly going to impress so many potential guys. So many are going to say ' who's that, I want her'

    You look very desirable - you're gunna rock it. Good luck lol

    1|0
    0|0
    • you sure?
      I honestly didn t like it much but my mum said it s good.

    • Well it depends. Its heavy on the color and very bold, probably because of the red lips. Maybe you prefer something a little more lighter on the face?

      You're one of those that doesn't need too much make up. Id think probably go with lighter, instead of red maybe pink, maybe not so defining eyeliner - I dont just throwing anything out there hahah

      You still look great and when you take it all off whoever is looking at you will be pleasantly surprised when they see that glow shine through

    • owee shucks ^^
      you re so sweet :*

  • I don't know blind af too lazy to pull up pic, sorry :(

    1|0
    0|0
  • You are so beautiful... What was the question? Oh yess the makeup... You look great just the way you are... Are you getting married...

    1|0
    0|0
  • Where those your high school pictures? Lol. Looks great tho!

    1|0
    0|0
    • yea prom hahaha
      I look younger?

    • Show All
    • lol yea my parents want me to meet a guy xD
      but he s like 27 dunno if he ll take me srsly lol haha so awkward xD

    • Hahah oh god xD that is awkard lol

  • not asking me first. totally disappointed. I really have to have fucked up something lol

    1|0
    0|0
  • Flattering and you look amazing! Absolutely gorgeous!

    1|0
    0|0
  • you look absolutely gorgeous :)

    1|0
    0|0
  • That amount of makeup looks right

    1|0
    0|0
  • I think you look great!

    1|0
    0|0
  • Looks Like a totally Different person

    It is OK but maybe a little bit less would be better

    1|0
    0|0
  • Not too much in my opinion. You're pretty by the way.

    1|0
    0|0
  • You look fine. No in fact you look more than just fine; you look stunning! :D

    1|0
    0|0
  • you look very sexy with it on. sexy without as well, but it looks good.

    1|0
    0|0
  • Not for me.. I think they did a good job on putting the make up on you.. I think it's fine

    1|0
    0|0
  • Arch- cheese...
    Someone is going on a date i think !! :P :*

    1|0
    0|0

What Girls Said 25

  • A little heavy for my own personal taste, but appropriate for a wedding, yes, and it looks good on you! :)

    5|0
    0|0
    • yea I honestly didn t like the eye makeup :/
      that was for my prom haha xD
      anw thanks ^^

    • Yea maybe just a bit lighter on the liner and it would be great!

    • roger that haha

  • Too much on the eyes. Best to not have much color on the upper lid, since you don't have much space there. Likewise, I think eyeliners that start out really thin on the inner corners of the eyes and get thicker only about two thirds of the way out would suit your eye shape better. Also, the lower waterline lined black all the way just makes you look older than you really are. Skin looks flawless though.

    3|0
    0|0
    • I totally agree. the makeup makes my eyes look smaller than they are.
      I have an almond shaped eyes so they re not big but go in length so the way you described how the eyeliner should be is totally correct.
      anw thanks for sharing ^^

    • Yep, no problem.

  • You look totally stunning 😱😍
    No, it's not too much considering its for a big event and not unflattering at all!

    2|0
    0|0
  • You look pretty but it's way too much... mostly the eyes. You have a natural beautiful face but you can't tell because of all the gunk on your eyes. You'd look much better in earth tones for eye shadow. And your eyeliner is not only too thick, but you don't need it under your eye, either.

    1|0
    0|0
    • haha thanks ^^
      yea I agree, I think she made my eyes look smaller than they are

  • I love it ❤️

    2|0
    0|0
  • Honestly yeah.. too much :/ sorry..
    But i like ur hair ! give me ur cute nose please haha xD

    1|0
    0|0
  • Nah, you look good!

    1|0
    0|0
  • It looks fine

    1|0
    0|0
  • It's perfectly fine

    1|0
    0|0
  • Hmm you look really pretty! But you're naturally pretty too and I'm not a fan of make up. I think you'd look better with our the lipstick and so much eye make up.

    1|1
    0|0
  • Uhm no.

    Looks good.

    :\

    1|0
    0|0
  • I personally wouldn't wear that much, but it's not "too much". Looks great on you. And it's all good for a wedding

    1|0
    0|0
  • Looks nice to me. I would tone down a little.

    1|0
    0|0
  • Half of what you have already applied would look puuuurfect.

    1|0
    0|0
  • Perfect amount of makeup! Nothing more nothing less.

    1|0
    0|0
  • no that looks beautiful :)

    1|0
    0|0
  • you look stunning and you are so beautiful

    1|0
    0|0
  • For a wedding no everyday life yes

    1|0
    0|0
  • No it's not to much makeup you look stunning!

    1|0
    0|0
  • It is not unflattering , I don't know what people are going on about 😐

    1|0
    0|0
    • hmm I honestly didn t like the eye makeup. she made my eyes look smaller.
      but my mum said it was nice so I am like so/so xD

  • Not too much for a wedding.

    1|0
    0|0
  • It looks perfect for a wedding. You're a beauty

    1|0
    0|0
  • For me, it is a bit heavy but it still looks good.

    1|0
    0|0
  • No, that's about what I would expect. Looks pretty!

    1|0
    0|0
  • Whoa that's a liiitle too much, no offense

    1|0
    0|0
    • why would I be offended lol
      when I asked for opinions

Loading...