Ladies, would you wear this?

Guys can answer too - would you like your other half to wear this?Ladies, would you wear this?



0|0
24|15

Most Helpful Girl

  • Probably in a different colour. I'm really white as is so would look weird

    0|2
    0|0

What Guys Said 15

  • Looks kinda ugly to me... but if she wants to, then fine. I'd be a bit upset by the lack of tan lines on her butt though :/

    0|0
    0|0
    • 2mo

      Why upset by the lack of tan lines on her butt, lol?

    • 2mo

      I love tan lines, they're one of the best things from summer xD

  • Her choice but they look at bit tight to me at the bottom.

    0|0
    0|0
  • Not in that color and maybe fits better. she's got a total wedgie going on xD

    0|0
    0|0
  • That looks awful. =\

    0|0
    0|0
  • eh I have no problem with thong bottoms but that one doesn't look very good on her

    0|0
    0|0
  • Heeeeeellllll no its to pink, get one in magenta or some other girly colour

    0|0
    0|0
  • Nope.

    0|1
    0|0
  • No problem there. I think it fits well.

    0|0
    0|0
  • I would certainly bone the model, but I would never let my woman out in public like that

    0|0
    4|0
    • 2mo

      That's Kourtney Kardashian

    • Show All
    • 2mo

      No, I'm not. But I don't want my woman dressing like a ho. All other women should dress like hoes. So I can leer at them. But not any one that I have claimed.

    • 2mo

      'Claimed', lol - grow your beard and head to Syria, you'll fit right in.

  • OMG YESSSSSSSSSSS! That's one incredibly sexy swimsuit 😉

    0|0
    0|0
  • I won't like it on my girl.. i prefer 2-piece

    0|0
    0|0
  • Yes, I want her to wear this

    0|0
    0|0
  • kourtney is the ugliest kardashian

    0|0
    0|0
  • Help yes, that way I would be able to see her exposed skin , why not 💋

    0|0
    0|0
  • No because it's not my taste in bathing suits I'd pick something better for her

    0|0
    0|0

What Girls Said 23

  • Personally, no I wouldn't. 1. It's not my style of swimsuit and 2. That swimsuit was not made to be worn that way. Yes I know people can do and dress however they want, but she intentionally pulled her swimsuit between her crack and it doesn't look good.

    0|0
    0|0
  • I don't like the colour or the cut... definitely not.
    But keeping in line with that sorta style, I kind of like this one piece swimsuit: (but I don't know if I'd be game enough to wear it myself)
    media2.brasnthings.com/.../00531002_01.jpg
    media2.brasnthings.com/.../00531001_01_1.jpg

    0|0
    0|0
  • It looks shitty so no.

    0|1
    0|0
  • Nope, I already have a huge bum and I don't need it to look any bigger.

    0|0
    0|0
  • Lololol her ass was hungry 😂

    0|0
    0|0
  • nope

    0|0
    0|0
  • No.
    ____________

    0|0
    0|0
  • nope, never
    Not even inside because the design is quite ugly

    0|1
    0|0
  • Looks good on Kourtney K but not my style i like tie up bikinis

    0|0
    0|0
  • It all depends on your body proportions. Its OK for an hourglass shape or wide shoulders.

    0|0
    0|0
  • Well her butt is rather disappointing...

    0|1
    0|0
  • I wouldn't. I try to show minimal butt when wearing a bathing suit. I don't have a problem showing off my cleavage but like to keep my butt covered.

    0|0
    0|0
  • nah. ugly color
    But also that just looks like wedgie and not the style of the swimsuit tbh..

    0|0
    0|0
  • no way

    0|1
    0|0
  • no , its unflattering

    0|0
    0|0
  • Nice but I like bikinis better

    0|0
    0|0
  • Looks so trashy.

    1|0
    0|0
  • I do not wear one piece swimsuits

    0|0
    0|0
  • the front is fine but the back side is a no go, too slutty

    0|0
    0|0
  • No I won't

    0|0
    0|0
  • Yes when pigs fly lol

    1|0
    0|0
  • Yes that looks really nice!

    0|0
    0|0
  • I wouldn't wear this.

    0|0
    0|0
Loading...