Girls what's your bust, waist, hip measurements?

and if you could change them, what would they be ideally?


1|1
15|0

Most Helpful Girl

  • When you say hip, I'm not sure if you mean measuring above the ass or right around the ass.
    Above the ass it would be 36.5-30-35.5
    Around the ass the last number is closer to 37.

    Yeah I don't really have a waist :/ I have a very straight figure. I never know what to say when people ask if have a body shaped like an apple, pear, or hour glass, because it's really none of the above. I'm 5'6 and about 132lbs by the way . I guess my ideal figure would be 37-26-37 or something? I really don't know. There are probably girls on here with a smaller bust ratio who have bigger boobs than me though, just because they have a smaller bone structure but more "package" in their breasts lol.

    0|0
    0|0

What Girls Said 14

  • 34-28-38 here and I am 5'-5". Right around 130 lbs.

    1|0
    0|0
  • 35-24-33. 5'6 and 116. And of course its obvious-wider hips. But I'm happy no matter what lol :)

    0|0
    0|0
  • 39-29-39 I am 5'9

    I like the ratio of my measurements but I wish that they were all a little smaller.

    0|0
    0|0
  • 5'9"

    34/26/37

    I'm pretty happy,ive got a fast metabolism so I can't complain.:)

    0|0
    0|0
  • 37-26-37

    I love being curvy, and my husband likes it to. I am still trying to get in better shape so I will probably be losing a few more inches, but because of my bone structure I will always be curvy:)

    35-24-35 would be good for me IMO.

    0|0
    0|0
  • 35-26-36(:

    0|0
    0|0
  • 33-27-38 I'd like my butt to be smaller.

    0|0
    0|0
  • 39-29-37.5 is what I am. I would like my boobs and waist a little bit smaller. I am short so those big boobs look a bit out of proportion on me.

    0|0
    0|0
  • 39-27-39

    Hourglass shape

    Idk...I wouldn't want to be an hourglass

    0|0
    0|0
  • 32-26-36. I'd change them to 34-25-36.

    0|0
    0|0
  • 35 27 36

    id like a bigger ass

    0|0
    0|0
  • 34-24-35
    I would want to change my height because I'm only 5'2".

    0|0
    0|0
  • 32-24-34...

    I'm so jealous of everyone's curves!

    0|0
    0|0
    • At least you have a ten inch difference between your hips and waist!! I'd kill for that haha.

  • I keep losing weight but last time I checked they were 34-27-36 and I'm 5'6". I'm going to be hitting the gym a lot so I'm hoping to lose a few inches on my hips/thigh area and tone the rest of me up.

    0|0
    0|0

What Guys Said 0

No guys shared opinions.

Loading...