Why do I get crazy whenever I look in to her eyes?

its like I just don't care about anything...i just wanna be with her

Updates:
she is my ex

0|0
9|1

Most Helpful Girl

  • Aww I like this post, it's so cute. May I ask if you get this eye gazing thing with any other girls?

    0|0
    0|0
    • nope...if we are upclose it gets really intense..but I have lost the right to be upclose to her

    • Show All
    • you are welcome,even after 4 months the craziness is still there and can't concentrate

    • wow you must have really liked her dude

What Girls Said 8

  • What are you actually thinking when you look deep into her eyes?

    0|0
    0|0
    • just missing her

    • Have you tried talking to her and atempting to repair your relationshio with her? Sounds like your going through a post break up downer, your not over her and still care for her a lot.

    • i tried but she is over me just like that..i can't even reconize anymore the way she treats me

  • because you like her...?

    0|0
    0|0
    • update doesn't change my answer. you haven't gotten over her yet, I guess.

    • i dnt wanna like her because she doesn't care abt me :(

    • yeah, that's what's so tough about getting over exes.

  • Your still in love with her

    0|0
    0|0
  • You love her :)

    1|1
    1|0
    • well she thinks its just attraction

    • There's something about the eyes that makes it more personal than simple attraction imo

    • its like wenever we used to look into each other eyes the moment used to get so intense ..but now there is nothing

  • you liiiiiiike her.

    sigh. shoot me now.

    1|0
    1|0
  • I know that feel, bro...

    0|0
    0|0
  • that's sweet

    0|0
    0|0
  • LUST at first sight

    1|0
    2|1
    • ahahah

    • nah..i crave for her attention and wen she doesn't give me I just go nuts

What Guys Said 1

  • That inner animal man, it's whispering dirty thoughts, right?

    1|0
    0|1
    • nah I looked too deep in to her eyes and since then I am not myself...

Loading...