How sexy are you?

How sexy are you?

How do you know you are sexy?


0|0
11|25

Most Helpful Guy

What Guys Said 24



  • I'm too sexy for my shirt

    Too sexy for my shirts

    So sexy it hurts

    And I'm too sexy for Milan

    Too sexy for Milan

    New York and Japan

    And I'm too sexy for your party

    Too sexy for your party

    No way I'm disco dancing

    I'm a model you know what I mean

    And I do my little turn on the catwalk

    Yeah on the catwalk on the catwalk, yeah

    I do my little turn on the catwalk

    I'm too sexy for my car

    Too sexy for my car

    Too sexy by far

    And I'm too sexy for my hat

    Too sexy for my hat

    What do you think about that?

    I'm a model you know what I mean

    And I do my little turn on the catwalk

    Yeah on the catwalk on the catwalk, yeah

    I shake my little tush on the catwalk

    I'm too sexy for my

    Too sexy for my too sexy for my

    'Cos I'm a model you know what I mean

    And I do my little turn on the catwalk

    Yeah on the catwalk yea on the catwalk, yeah

    I shake my little tush on the catwalk

    I'm too sexy for my cat

    Too sexy for my cat

    Poor p**** poor p**** cat

    I'm too sexy for my love

    Too sexy for my love

    Love's going to leave me

    And I'm too sexy for this question

    10|4
    0|1
  • mildly sexy?

    3|2
    0|0
  • How sexy am i?... you tell me? ;) haha

    How do I know? Cocké the dog has been on many walks, caught a lot of pussé, received good receptions, performed many encores, that's how I know

    1|0
    0|0
    • How sexy am i?... you tell me? I can't really tell you because I forgot how you look.

  • Extremely when I'm in the right frame of mind/mood (which fluctuates often); as for how I know-I'd take it that having hordes of screaming girls flinging themselves at me ought to be a pretty good indicator yes? (I jest :) ).

    0|0
    0|0
  • Don't think I'm sexy. Witty a playful, and affectionate - but sexy? Maybe body wise? :S MAYBE. But no I wouldn't tag myself as sexy. Never even put the two together :S (me + sexy = ?)

    0|0
    0|0
  • idk, you tell me.

    3|1
    0|3
  • I'm not sure.

    1|0
    0|0
  • Ew. I'm totally gross.

    I've been told.

    And I believe it.

    Oh here's a video on sexiness. I love it LOL

    link

    1|0
    0|0
  • I'd like to think I'm sexy...but it's really up to the girls to decide that... If it comes down to how I feel about myself in general, then I'M SUPAH SEXY!

    0|0
    0|0
  • Meh, I dunno.

    0|0
    0|0
  • 10 yep IM HOT

    1|0
    0|1
  • Oh you don't even wanna know! You better be wearing some shades when looking in my direction!

    0|0
    0|0
  • Only a girl can decide this.

    0|0
    0|0
  • Forgot about this.

    Sexy to some, ugly to others. Nobody's perfect. I'm not perfect.

    0|0
    0|0
  • Beauty is in the eyes of the beholder..I don't think of myself as sexy...and it is fairly obvious that some females agree with that...and others evidently do not...(:

    0|0
    0|0
  • Am I sexy? :-O

    1|1
    0|1
  • Probably not at all.

    1|0
    0|0
  • See that rock on the ground? Not that sexy.

    0|1
    0|0
  • Im in the negatives on that one

    1|0
    0|0
  • SO sexy

    0|0
    0|0
  • Since I don't have a fresh haircut and I hate my peak, I say average at best.

    0|0
    0|0
  • Because Chloe24 rated me a 8.9 :)

    0|0
    0|0
  • bishes get turned on when I tell them to get back in the kitchen...

    how sexy is that

    1|0
    0|0
  • Ask around. =)

    2|1
    0|0

What Girls Said 11

Loading...