Are yoga shorts inappropriate for working out?

Do you think it's inappropriate to work out, in public, with yoga shorts?


I'm 5'2 1/2 117 lbs so I'm not the "thinnest" ha ha and I know girls who aren't thin who wear things like that are labeled slutty

My legs are a more muscular/less fat and a bit smaller than these

link

but I'm pretty small, so I'm of a smaller frame I suppose


Example:

link

link

link



I typically wear these:

link

Or yoga pants


Are they "inappropriate" and perhaps should only be worn inside the house? Or do you think it'd be OK to wear them when running outside? I don't wanna look sleazy or something -_-

Updates:
This is totally random but I admire this body

link

ahhhh
 

What's Your Opinion?

0/2000

What Girls Said 2

What Guys Said 9

  • Selected as most helpful

    They're fine. I wear running crops when I run because I don't like the feeling of loose shorts or pants. If you have an ass or aren't a toothpick, men WILL stare, but then again they;ll stare at just about anything. As long as they aren't see through, or you can't see the outline of your thong through them, I don't see anything wrong with yoga shorts.

  • yoga pants are for working out, so no they wouldn't be inappropriate.


    btw @ 117lbs you are thin.

    • Well it's 100 lbs for the first 60 inches, 5 for every inch afterwards...so technically I could afford to lose weight, but any fat I have is in the boob area -.-

      my legs are muscular and my midsection is flat for the most part, but boobs

  • Since yoga is a type of workout, yeah. I would think that yoga anything is appropriate for worked it's.

    • Yup

    • even outside running?

    • Worked it's=workout. Phone autocorrect. Sorry

  • Yeah, everyone wears these now. One of the great inventions of modern man if you ask me. Also, thank you for posting these links.

    • You're right. Didn't notice that at first. They are some nice legs though (no pedo).

    • I'd totally kill for her legs though!

    • Oh, cause the photos from the soffe site were in the juniors section

      link

      that one?

      should be over age haha


      It was just a thought

    • Show Older
  • I wear Lycra shorts in my yoga classes, but sometimes I get an erection...How embarrassing =-) I thinks it's fine, because they feel the best while doing yoga.

  • Men are going to look, it's a fact of life. Go out and be proud of you body. Wear what you want!

  • i think you should workout with what ever you are comfortable in

    though I won't lie I will be taking a peak every now and then since lets face it gym isn't exactly the nicest place to be (way too many guys)

  • They should be fine for working out. That's what girls I know wear to work out. Also you sound like you are in really good shape and not too big or anything. So ya you should wear them. I bet you look good in them.

  • Please do wear them running outside. Old men like me, LOVE to see you in them. Don't worry, I will be a gentleman... I don't say anything, I just like the fact that you make me happy to be a man. I just smile...

    • Nothing to be afraid of, Mlle.


      I was in the Airmobile (101st). I know how to treat a Lady. I am not some borish pig, like our enemies...

    • dotdotdotquestionmark


      what I'm afraid of LOL


  • i think they look fine.

  • Isn't that what you are supposed to wear while working out?

    • Is it? lol

      I've just been wearing regular soffe shorts :O

Loading...