How many slices of pizza can you eat in one night?

  • 1 or 2 slices.
    48% (24)16% (6)34% (30)Vote
  • 8 Slices, there is no in between.
    52% (26)84% (32)66% (58)Vote
And you are? I'm a GirlI'm a Guy

2|1
20|29

Most Helpful Girl

  • I usually don't eat more than 2 or 3 when I do eat it.

    I clearly remember eating 5 pieces of a large pizza on my own. It's all I ate the entire day. BUT, let me tell you, the food belly I had from it was ridiculous. NOT worth it. Learned my lesson.

    When I eat pizza- 2 usually.

    1|0
    0|0

Most Helpful Guy

What Girls Said 19

  • 0|0
    0|0
  • The whole thing.

    0|0
    0|0
  • I'm mad at myself. I had all 8 slices for dinner last night but it was a small frozen thin crust. Actually I had 3/4 for dinner and the rest as a late snack. I should've skipped the late night snack part.

    0|0
    0|0
  • I eat one to two slices when I do eat pizza, but that's pretty rare.

    1|0
    0|0
  • At least 3-4, cause 1-2 is not enough, but 8 is too much.

    0|0
    0|0
  • I can eat the whole pizza lol

    2|0
    0|0
  • A whole pizza. But my pizzas aren't covered in cheese and meat. Most of the toppings are vegetables, so it feels less "heavy" and I can eat more of it.

    0|0
    0|0
  • If I'm really hungry 8, if not more like 2

    0|0
    0|0
  • 1 small slice.

    0|0
    0|0
  • If I'm going to order pizza, I'm gonna eat the whole thing lol

    0|0
    0|0
  • The whole box if I am not careful...

    0|0
    0|0
  • Two-three bites haha. It's actually my record so far.

    0|0
    0|0
  • Three lol

    0|0
    0|0
  • That depends how big the slices are and if I've got the munchies or not :p

    0|0
    0|0
  • 3 slices on a good night. 1 or two otherwise.

    0|0
    0|0
  • i can eat a whole pizza at least 5 times before im done.
    but right now im trying to drop some weight and to stop being a pizza drugaholic addict

    0|0
    0|0
  • One or two slices that's more than enough. I love Hawaiian pizza and if I'm really hungry I'll even maybe eat three lol

    0|0
    0|0
  • Probably 3 slices

    0|0
    0|0

What Guys Said 28

  • How much am I capable of eating? I could eat probably two large pizzas, 16 slices in one night. Maybe more. How much do I eat? 2-4 slices, generally.

    0|0
    0|0
  • Depends on the diameter and thickness of the pizza. I can usually eat at least half but more often than not, I eat the whole thing.

    0|0
    0|0
  • On a good night; none!

    0|0
    0|0
  • full pizza of course. I can never understand how people can only eat a few slices and before I joined GAG I didn't even know that this is a thing lol

    1|0
    0|0
  • God when I was in college I could eat a whole pizza plus more. Leave to party and after bar close get two huge slices of pizza. Now I rarely eat it or if I do its a whole pizza on my cheat meal lol

    0|0
    0|0
  • I've eaten the whole pie before. NYC pizza is the best in the world!

    2|0
    0|0
  • I can eat the damn thing

    1|0
    0|0
  • The whole. Fucking. Thing.

    2|0
    0|0
  • 4-6 slices.

    0|0
    0|0
  • Depends how empty my stomach is.

    0|0
    0|0
  • I can eat a whole pizza in one night.

    0|0
    0|0
  • All of it lol

    0|0
    0|0
  • Like 69 slices baha

    0|0
    0|1
  • I don't eat pizza because it's not healthy, but I could EASILY eat all 8 and still be hungry.

    0|0
    0|0
  • I can eat about 4 and devour that shit

    0|0
    0|0
  • I could eat 3 whole pizzas if i want... but im gonna feel sick after that so i won't do it again...

    0|0
    0|0
  • In one night, not just one sitting, hundreds.

    0|0
    0|0
  • I need the whole pizza.

    0|0
    0|0
  • Eight, but that is the absolute maximum for a standard-sized pizza.

    0|0
    0|0
  • I can eat the whole damn thing.

    0|0
    0|0
  • My average is 3. My high is 5. I once ate 10 pieces at CiCi's, but their slices are really thin.

    0|0
    0|0
  • I can eat 16 piece of pizza.

    0|0
    0|0
  • 8 Slices no prob.

    0|0
    0|0
  • Five probably .

    0|0
    0|0
  • I would say 1 or 2 on a good night, if I'm really hungry and watching sports with friends, it's more like half of the pizza, so maybe about 4 hahaha.

    0|0
    0|0
  • The whole pizza and then some. I have a big appetite.

    0|0
    0|0

1 private opinion(s)
Only the asker and the opinion owner can see it. Learn more

Loading...