Have you ever eaten bugs before?

If so, what bugs?

Have you ever eaten bugs before?



  • Yes and it was DELICIOUS
    29% (6)31% (9)30% (15)Vote
  • no eeeewwwwwww what the fuck
    52% (11)41% (12)46% (23)Vote
  • No, but I'd like to try it out sometime.
    5% (1)14% (4)10% (5)Vote
  • *OFFICIALLY BARFING*
    10% (2)0% (0)4% (2)Vote
  • What the fuck Nichole?
    0% (0)14% (4)8% (4)Vote
  • I'll eat anything :D
    4% (1)0% (0)2% (1)Vote
And you are? I'm a GirlI'm a Guy

0|0
14|21

Most Helpful Guy

  • Yeep, I remember there was a vending machine at a butterfly habitat that had packets of bugs as the food items. It was on a field trip. My biology teacher, the one in charge of everything, said he'd give us extra credit if we ate a bug from the machine.

    So some of us got a packet and ate em. I had grasshoppers if I recall.

    IT WAS FOR THE GRADE. Grasshoppers were but a measly trade for 5 points lol

    1|0
    0|0

Most Helpful Girl

  • There was a lollipop that I had when I was little with like a cricket or something in it, I remember it being good and tasting like a cracker

    1|0
    0|0

What Guys Said 20

  • I voted C!
    A long time ago @Kangy asked a question on bug brochettes and they looked delicious so I guess that when properly prepared it must be worth a try :D

    2|0
    0|0
    • haha it looked distasteful

    • @kangy haha I'm not certain... I would dear to taste I guess :D
      One day we'll be at a restaurant table to try a bug sate... the world is small so one day it will work out :D

  • Does ants and spiders count? If so, my answer is yes.

    1|0
    0|0
    • Did you purposefully eat spiders? O_O

    • Show All
    • oooomgggggg yuuuck noooo never!

    • My sister once at a snail, house and all.. she were like 2 or 3 though. You never had any such experience? Actually, did you know that some of the best chutney in the world, is made on ants and their eggs?

      What's the most weird thing you've eaten then?

  • No I am good

    1|0
    0|0
  • What the fuck Nichole?
    What-the-fuck?

    1|0
    0|0
  • Not on purpose..

    1|0
    0|0
  • Yes and I don't remember all of them all, the last ones I ate were ants though.

    1|0
    0|0
    • That is so gross!

    • Not really, plus insects and bugs are almost pure protein, you could quite literally live off of them until you were strong enough to kill an actual animal. Plus these were covered in chocolate so masks the taste a little bit.

  • What the fuck Nichole!!! Nooooo just noooo lol

    1|0
    0|0
  • No, and I hope I never have to. The Bear Grylls gif with him eating that huge grub thing is enough to make me feel ill.

    1|0
    0|0
  • Yep! I've had crickets, grasshoppers, bee larvae, and beetles. It's an excellent source of protein!

    1|0
    0|0
  • Not on purpose.

    1|0
    0|0
  • Hell no

    1|0
    0|0
  • I ate a lot of them, when i was a kid.
    ... maybe i just bring back those days...

    1|0
    0|0
  • ate a grasshopper once.

    1|0
    0|0
  • According to science we've ALL eaten bugs during sleep...
    Heh heh heh goodnight ;)

    1|0
    0|0
  • Just to make others grin lets say i ate them and they're delicious 😋

    1|0
    0|0
  • And when I was a kid. They don't really taste much, they're just crunchy.

    1|0
    0|0
  • Why?

    0|0
    0|0
  • i ate a locust wing when i was younger.

    1|0
    0|0
  • worms, of the gummy variety

    1|0
    0|0

1 private opinion(s)
Only the asker and the opinion owner can see it. Learn more

What Girls Said 13

  • Crickets & Worms

    Worms (idk what kind they were, they were a gift) were pretty good.
    Crickets - I made a frown face thinking about it. lol

    1|0
    0|0
  • Nope, and I'm not interested in doing so.

    1|0
    0|0
  • Snails 😍

    Even tho they aren't "formally" considered bugs.

    1|0
    0|0
  • Bear Grylls is the MAN!.. no i have not and don't intend to start either, unless it was for survival purposes in the wild or something like that but that would be a hard thing to do.

    1|0
    0|0
    • What if I told you, that some of the best chutney in the world, is made from ants/ant eggs?

    • Show All
    • hahaha I examine my food as well.

    • Smart. ^.^

      What about escargot, and oisters?

  • Oh my gosh, a big no, B.

    1|0
    0|0
  • nah just no

    1|0
    0|0
  • No but simba made it look delicious 😍

    3|0
    0|0
  • Sea salt a vinegar crickets

    1|0
    0|0
  • Nope (vegan)

    1|0
    0|0
  • Ew, no I've never eaten a bug before.

    1|0
    0|0
  • I had a Thai delicacy of fried water beetle once. It was fucking awful.

    1|0
    0|0
  • I have but it wasn't good.

    1|0
    0|0
  • I ate a grub worm. Raw. Then I tried it with seasoning.

    1|0
    0|0
Loading...