If you found out the secret ingredient of movie theater popcorn was secretly Cocaine would you be surprised?

Seriously though, that stuffs addictive

  • Not at all
    70%(21)66%(27)Vote55%(6)
  • Nah, popcorns overrated (HERESY!)
    30%(9)34%(14)Vote45%(5)
And you are? I'm a GirlI'm a Guy

0|0
13|7

Most Helpful Girl

Most Helpful Guy

  • It explains why people can stop making sounds im theaters.

    0|1
    0|0
Sponsored

What Girls Said 12

  • I love popcorn! I love it in so many different forms! Cheesy (though I can't have it anymore :( ), Caramel, Butter, Candy flavoured, Kettle Corn, etc...

    TBH I wouldn't be surprised if the secret ingredient was cocaine. It would explain why it's 20 bucks a bag at the theatre.

    0|1
    0|0
  • I would be shocked and stop eating it

    2|1
    0|0
  • I actually would be. Because I like theatre popcorn and can eat buckets of it but I always fall asleep during the movie so like... thats gotta be the worlds worst cocaine and they def need a refund from their dealer or I just can't cocaine right.
    Or its not actually cocaine, just liberal amounts of butter and sodium (also awesome).

    0|1
    0|0
  • Nope, makes sense.

    0|2
    0|0
  • Lol no wonder I finish them early lol jk

    0|1
    0|0
  • I dont like it anyways. But now I see why my sis is addicted haha. I prefer caramel popcorn though

    0|1
    0|0
  • I'd feel great, empowered, even--because I don't like popcorn.
    Which would mean that I can resist cocaine, even after trying it.

    0|1
    0|0
  • Popcorn here is different than you guys. We don't get butter on ours 😒 I like salty and sweet together tho 😍 So addictive

    0|1
    0|0
  • Put all the cocaine you want in my popcorn...

    ... just as long as there's no butter ;)

    0|2
    0|0
  • I don't know lol but extra butter pls ☝️

    0|1
    0|0
  • Popcorn is AWESOME!

    0|1
    0|0
  • haha I'd be very surprised.

    0|0
    0|0

What Guys Said 6

  • I love it though

    0|1
    0|0
  • Yes because I think it's meh and wonder why I'm not addicted o. O

    0|1
    0|0
  • Nah I really wouldn't, the same can be said for why I like a lot of things

    0|1
    0|0
  • Lol wow that would be crazy I would still eat it though

    0|1
    0|0
  • Popcorn should be salty.

    0|1
    0|0
  • Wouldn't know, I never get popcorn.

    0|0
    0|0
Loading...