Have you ever met someone off here?


0|0
14|12

Most Helpful Guy

  • Yes, there was this one time I went skiing, and as I was on the chair lift going up, I sat next to a stranger, as we were riding we started a conversation and we were talking about skiing, the person next to me said she had not been skiing for about 30 years, I asked "why so long?" he said 30 years ago I pushed a total and complete stranger off a ferris wheel, to which I replied "I remember you." Actually no I have never met anyone off of here, nobody I know wants to know me (shhhh secret squirrel) ;-)

    0|0
    0|0

What Guys Said 11

  • I went virgin hunting with the virgin hunter. No luck. Seems there are no good women left.

    Did see a moose, though.

    1|2
    0|0
  • nah bruh.
    ...

    0|0
    0|0
  • Yeah we hung out and drank lots of booze whos to blame mr. booze what's his name mr, booze that's mr. b double o z e if you want to testify. https://www.youtube.com/watch?v=I-djTGJZqLs

    0|0
    0|0
  • Yup we even moved in together.

    0|0
    0|0
    • No way...

    • Yeah we were together for like three and a half years. It was a good time. I know of one other couple who moved in too that meet off of gag.

  • Nooooope. But there is a girl here who promised me to visit me in my country.

    0|0
    0|0
  • No but i sure would like to 😏

    0|1
    0|0
  • I don't think there are any other Alaskan GAGERS.

    0|0
    0|0
  • I followed one around for 5 min irl. does that count?

    0|0
    0|0
  • no, but would like to meet a few people here
    /////////////////////////////

    0|0
    0|0
  • That's impossible for me and girls.. :/

    0|0
    0|0
  • Nope... Till now

    0|0
    0|1

What Girls Said 14

  • I never have.

    0|0
    0|0
  • Not in real life, no.

    0|0
    0|0
  • No. I don't even know anyone on GAG who is from Switzerland. :D

    1|1
    0|0
  • Nope, but I wouldn't be opposed on doing so depending on the person.

    0|1
    0|0
  • SqaAa STDs qq

    0|0
    0|0
    • Argh sorry.. Phone was in back pocket. Excuse the nonsense typed.

      No way. I wouldn't. People live too far away and we are all having different lives

  • I travel a lot for my job, so if I come into a city of a GAG follower, I always tell and invite for a drink or a chat. Some are interested, some not.

    0|0
    0|0
  • No but there's one I will.

    0|0
    0|0
  • nope, and i am not interested in meeting people from here to be honest with you

    0|0
    0|0
  • no I have not. it's not a dating site

    0|0
    0|0
  • nope (filler)

    0|0
    0|0
  • No I haven't but I'd be happy to meet Filipino gagers here :)

    0|0
    0|0
  • Nope, I have not

    0|0
    0|0
  • Nope, never met anyone through any site

    0|0
    0|0
  • No, I never had the pleasure.

    0|0
    0|0
Loading...