How big is my ass, how big is my dick?

thats all i bloody see on this site thinking of leaving tbh not that anyone cares


0|0
7|3

Most Helpful Guy

  • If you block certain topics you can get rid of certain questions of your feed.

    1|1
    0|0
    • once again @KDA20 thank you you never fail to give me good helpful advice

    • Thanks for MHO

What Girls Said 7

  • Did you honestly think giving this question the exact same title was going to decrease or solve the problem?

    1|0
    0|2
  • The insecurities or the need to brag is persistant on here.

    1|1
    0|1
  • I can tell you are British. Mhmm. Interesting.

    0|1
    0|0
  • How big is my brain!

    1|2
    0|0
    • yay something different

  • we should have more crossword puzzles on here

    0|1
    0|0
  • Don't hear many ass questions but there's deffinitly a lot of dick questions

    0|0
    0|0
    • i see shit loads lol

    • It is not ass questions, it is a ton of "Rate My Ass" posts, with picture, often of 15 year old girls wearing a thong or panties with the strap completely hidden up her ass. One even just posted a picture of herself nude from the back. Absolutely ridiculous.

    • hmmm still bloody enoying tho

  • I dont blame you , the world we live in. People dont have a clue the meaning of life. Worrying about the wrong things.

    0|0
    0|0

What Guys Said 2

Loading...