Do you ever want to be famous on GAG or real world?


0|0
16|12

Most Helpful Girl

  • I've always wanted as a kid and I've always thought I would want to be famous for my entire life and will really regret it if I won't become famous- but then I grew up and now I'm honestly really enjoying my private life :)

    0|1
    0|0

Most Helpful Guy

  • I wouldn't mind being famous in the real world, actually, I would like it. Being famous means money, so bring it!

    2|1
    0|0

What Girls Said 15

  • Why would someone be famous on GAG for lol

    Anyways, the fame wouldn't suit me, so no.

    2|1
    0|0
  • nope. fame wouldn't suit me.

    0|1
    0|0
  • I want be famous on gag! hahaha

    0|1
    0|0
  • I don't wan to be famous here it won't get me no where!!! Only people in here would be like " I see you a lot in gag!!! Go out more" lol so I would be a little down... But if I was like a famous celebrity person. People in the street would recognize me and be nice to me :) and give me things!! Want my picture and my hand writing ;D I'll be looking cool!!!

    0|1
    0|0
    • BHAHAHAAH everybooty would defo LUV to spin ma shawty around 👍🏼

    • Lol ;D everyone would be like " look thechica" and be. like :O oh my ohmy!! Haha

    • If you don't close to that K guy, I guess you can be famous😉

  • nope just nope

    1|1
    0|0
  • What? No lmao.

    What does famous on GaG even mean?

    0|2
    0|0
  • And just what the hell could a person possibly want to be famous on here for?

    2|0
    0|0
  • Nah, I'll pass on either option. I don't do well in the spotlight.

    1|0
    0|0
  • In the real world, I wouldn't mind. On GaG? I really don't care if I am or not.

    0|0
    0|0
  • No, i wish not to be famous. Not here and definitely not in real life. Was supposed to sign a contract witha label company few years back but i turned it down cause i dont like the spotlight im going to be put on.

    0|0
    0|0
  • Who cares about G@G lol? It's just a website.

    Anyway, no. I'm too emotionally unstable for fame.

    0|0
    0|0
  • Do you have a Instagram?

    0|1
    0|0
  • I am already famous in real life. Don't care if I am on Gag.

    0|1
    0|0
  • No, fame is overrated.

    0|0
    0|0
  • I don't want to be famous.

    I get overwhelmed
    ✌❤

    0|1
    0|0
    • Be famous for a while

    • Show All
    • That's great, do I know you?😲

    • I wasn't world famous, so no. Lol

What Guys Said 11

  • only kind of fame I would ever go for is Tony Stark status. building high tech weaponry.

    0|1
    0|0
  • im famous locally but i dont think that counts much

    0|0
    0|1
  • The benefit of fame isn't the fame itself but the perks.

    -When you're famous you can make money more easily.
    -you might get special treatment at restaurants, airlines, hotels, etc.
    -you can sleep with models

    0|0
    0|0
  • I wouldn't mind being famous in the real world. I would make sure to avoid living in places like LA, Beverly Hills, Hollywood, etc. though.

    0|0
    0|0
  • Not really unless I was like C or D list cause they'd off me for the shit i'd expose..

    1|0
    0|0
  • No, I need to be hidden for my life to progress the way I want it to. However, I wouldn't mind fame in the "Underground world" or fame for creating a popular television series.

    0|0
    0|0
  • Nope I have no desire to be famous at all.

    0|0
    0|0
  • I rather enjoy my sudo obscurity, being famous would come with quite a few annoyances for someone like me.

    0|0
    0|0
  • I rather be famous in the real world, where it actually matters

    0|0
    0|0
  • On GAG no that's why I almost always post anon. In the real world yes but I'm very particular about what I'd like to be famous for.

    0|0
    0|0
  • I want to be rich... not famous. I love my privacy and independence...

    1|1
    0|0
Loading...