Do you read the profile summary of people on here?

Do you huh? I arguably have the best summary on this site and I can say it is one of my proudest achievement writing it next to pooping out a turd the size of a burrito this morning.


0|0
13|10

Most Helpful Girl

Most Helpful Guy

What Girls Said 12

  • Usually not... not many people have much information written there that I couldn't already gather from what they post in opinions and such.
    ngl but I've read yours before, though. You're really quite the writer!

    0|0
    0|0
    • Oh yaaaah know... just wanted to let you know I'm an expert in napping... if you have any issues in that area >_>

  • nope unless i really care!

    0|0
    0|0
  • Nope, too lazy.

    0|0
    0|0
  • I do sometimes but rarely
    @WhatTheHellAmy has the best summary

    1|0
    0|0
  • I have to say, that is a pretty legit summary lol and a good way to advertise yourself 😆

    0|0
    0|0
    • Oh yaaah know... just wanted to let the world know to dream big... even if it's about food -_-

  • Yeah, I do XD
    I'm a good stalker lol

    0|0
    0|0
  • I don't think they do. Which is why I wrote mine how it is lol

    0|0
    0|0
  • well, yours convinced me to follow you.

    0|0
    0|0
    • Woah it did? ... I should put more stuff in there for my benefit hmmmm like..."someone bring me pizza!"

  • Yeah I read them, and yours is pretty fab.

    0|0
    0|0
  • Occasionally, only for people who's answers I find particularly interesting or message me

    0|0
    0|0
  • I just followed you cuz i liked ur profile summary lol

    0|0
    0|0
  • That's nice.

    0|0
    0|0

What Guys Said 9

  • Maybe a few everyday just to try and get a feel for who they are.

    0|0
    0|0
  • Not really, unless I'm going to follow them and they don't have too much to read xD

    0|0
    0|0
  • I pretty much always do, and I spent some time making a descriptive one for myself, but I'm sure it has barely been read, hah

    0|0
    0|0
  • If there opinions are interesting then I usually see their profile to see if their profile is also interesting 😁

    0|0
    0|0
  • I don't go on user profiles on a regular basis.
    If I do go on someone's profile I will typically notice it.

    0|0
    0|0
    • Don't check on a regular basis? ... then you cannot be part of the prestigious StalkerClub :D

  • Somewhat, most of the time tho i don't stalk

    0|0
    0|0
  • Not really no.. Its probably a "cliche" quote anyways

    0|0
    0|0
  • Only for people I genuinely am interested in getting to know

    0|0
    0|0
  • Not unless I plan on following them.

    0|0
    0|0
Loading...