Do you think that if I set a profile picture that it would be better?

some people dont seem to like it that i dont have a profile picture. do you think if i put one up that it would be better? would people be nicer to me?

Updates:
3mo i would like some more input please.

1|0
15|7

Most Helpful Girl

  • I don't know if it would Per Say "Be Better," @anonman32 but I do Know it Gives Others here, dear, More of a Sense that you Might be the Real Deal or could Possible... Be.
    Go ahead and Post and Boast.
    Good luck. xx

    0|1
    0|0

Most Helpful Guy

  • I guess they will trust you more, if it's really you.
    Also, if you want to attract girls, maybe can help you.

    Never had one here.

    1|1
    0|0
    • 3mo

      it not really my goal to get girls on here.

    • 3mo

      Plenty of people here that don't use pics. And still they get followwers and people thata admire what they writte. You have to expect people jump around your arguments, because we debate stuff here and sometimes can be hot... so, it's just that, random web talk. Don't go crazy about what happens here, man.

    • 3mo

      thats true.

What Girls Said 14

  • its all up to you

    0|1
    0|0
  • personally, i like feeling like I'm dealing with a person, so yeah, BUT i respect anyone who decides not to have one. i completely get it, and i won't give them any less attention.

    0|0
    0|0
  • If you want to get famous, sure

    0|1
    0|0
    • 3mo

      gonna get famous soon lol.

  • Well, it's up to you.

    0|1
    0|0
  • yes... i dont like not seeing someone. its like im talking to a computer lol

    1|1
    0|0
  • Yes, I like to put a face to the person.

    0|1
    0|0
    • 3mo

      i wonder how people imagine me lol.

    • 3mo

      Honesly I have no idea! x)
      Do it only if you want to. U don't have to put yourself out there lol

    • 3mo

      there's so many people with profile pictures so why not?

  • I don't think it makes a difference...

    0|1
    0|0
  • It would make your profile more personal and relatable.

    0|0
    0|0
  • Really, it would depend if you would like to maintain your anonymity.
    But I noticed people follow you more (bc you become real lol) and they tend to be nice I guess :)

    0|0
    0|0
  • I'll be nice to you regardless but a profile picture would be nice although I myself am struggling with the same thing... so I just put a picture of my cat... as long as you not trying to hide anything now i need to go change mine :p

    0|0
    0|0
    • 3mo

      your cat looks nice. no i dont have something to hide.

    • Show All
    • 3mo

      or maybe you are just a cat and you put your face on your profile picture. on the internet, nobody knows you are a cat.

    • 3mo

      Omg my secrets out :/ ... ;)

  • Not always there is some assholes on here and some pervs

    0|0
    0|0
  • ya sure

    0|0
    0|0
  • Your username wouldn't fit you as well anymore since you'd be less anon lol.

    0|0
    0|0
    • 3mo

      thats true but @sixnineanon also has a profile pic and his name also says anon.

    • 3mo

      thanks for the mention

    • 3mo

      @sixnineanon no problem.

  • Yeah! You tend to get more attention from others with a profile pic.

    0|0
    0|0

What Guys Said 6

  • It's up to you, man. For me, it doesn't really matter because I usually don't pay attention to who I'm interacting with (unless we've talked a lot before).

    0|1
    0|0
  • Yes.

    0|1
    0|0
  • It wouldn't suit your name. Anon...

    0|1
    0|0
    • 3mo

      its too late now man. its not like people will recognize me i think.

  • Yeah people have been nicer to me when I showed my face partially

    0|0
    0|0
    • 3mo

      really? so the difference is noticeable then.

    • Show All
    • 3mo

      cool, i would have never have imagined that people would actually talk to me on here but they do lol.

    • 3mo

      those people aren't superficial. i'd talk to you with or without a pro pic. you don't have to show your whole face though.

  • Your name is anonman32, so I would personally not put one.

    But that's an opinion, dood.

    0|0
    0|0
    • 3mo

      can't change the name now man. i think some people treat me like shit because they can't see my face. and i think it would allow me to connect to other people better.

  • No because no profile picture suits your name better.

    Also I support it, because I never had one either.

    0|0
    0|0
    • 3mo

      thats true, but im not gonna make a new account for this man. people would know its me anyway lol by the way i speak, there's only one guy like me on here.

Loading...