What happened to fearlessbanana?

He deactivated suddenly


0|0
18|27

What Guys Said 27

  • He finally became fearfulbanana

    9|5
    0|0
  • We all know its your girl account bruh, take that mask off ;D

    9|5
    0|0
  • Lmaoo you fuking tiny ass small small little teeny tiny nerds lmfao cringe in comments fr. He just texted me someone got to his fb and messaged his guy friend asking if he real or shit lmao you nerds to get laid real bad

    5|4
    1|3
  • He'll be back. They always come back.

    6|1
    1|0
  • I just saw a question about him being stalked that might have been it
    www.girlsaskguys.com/.../q2109347-do-you-think-this-site-needs-to-change-its-approach-some-of-its

    0|0
    0|0
  • He was funny.
    #DicksOutForHarambe

    3|2
    0|0
  • Didn't the dood say there was no point of deactivating? Just won't login if he leaves.

    2|1
    0|0
  • fuck really?
    An anonymous posted his instagram on my latest take. He got pissed off I think

    3|0
    0|0
  • he became brown and saggy

    4|0
    0|0
  • I guess fearlessbanana got tired of d-bagging on GaG! :-P

    1|0
    0|0
  • I think it might have something to do with some blue anon leaving a link to his twitter page on a question.

    1|0
    0|0
  • um, nice.

    2|1
    1|0
  • Aww I was starting to like him

    2|0
    0|0
  • Something made him know fear.

    0|1
    0|0
  • All these salty mofos taking pot shots at him now that he left (for legit reasons). I thought he was a cool guy overall. He had some good stuff to say on political topics.

    1|0
    1|0
  • he finally got a life

    1|2
    1|2
  • Too bad, he was a cool dude.

    1|0
    4|1
  • He needs to get off the tren. he's not a person that should be using steroids.

    1|0
    4|0
  • Point? nothing else better to do than question why someone left

    0|0
    0|1
  • Laughing at all the comments right now. These guys are all jealous of him lol.

    1|2
    1|3
  • good, guy was a dick

    2|3
    1|0
  • He exploded from too much steroids.

    10|5
    0|0
  • Good riddance.

    4|3
    0|2
  • G@G became to slow for him so he departed

    0|1
    0|0
  • he died

    3|1
    3|0
  • He'll probably be back in like a week.

    6|2
    0|0

What Girls Said 18

  • Somebody was legit stalking him- got ahold of a lot of his personal information. Some people on here need to get their own lives and stop trying to fuck with others. Seriously, it's just creepy

    6|5
    2|1
    • 20d

      Wow I didn't know. That's creepy for sure...

    • Show All
    • 20d

      @HulkkSmash what was?

    • 20d

      Lol gag is such a gossip site

  • Wtf? Whoever caused him to leave needs to deactivate! Get off this site. I barely knew him but he was a legend.

    6|5
    6|5
  • People on this site were being creepy. That's why.

    2|0
    0|2
  • Aww, that's a shame, I'm sad to hear what happened to him.

    0|1
    3|1
  • This is why you don't use the same username for everything.

    2|1
    0|0
  • He probably got sick of all the bullshit people on this site. That's why most people leave.

    0|0
    0|1
  • Lol cool story.

    0|1
    1|1
  • Why are these questions ALWAYS asked by anons?

    1|0
    0|1
  • Maybe he hated his rep.

    0|0
    0|0
  • Really? I didn't know that

    0|0
    0|0
  • Lol he was hot and knew it. I was actually glad someone would actually put these bitter angry men in their place. Come back banana!! The pink anons miss you already!

    1|1
    0|2
  • The guy seemed to have it all and that makes people bitter. I think if he wasn't so in your face about everything then people would chill out. I wonder why he left randomly though.

    3|0
    0|1
  • I wasn't his biggest fan, but I haven't noticed he was even gone. However, he was ALWAYS online, almost seemed like he didn't do anything else

    0|1
    3|2
  • I just read the comments. That's pretty shitty. I'd freak out if someone was messaging my friends on facebook about me on here too. He wasn't that bad at all but people make him out to be some barbarian. He's actually really smart when he wants to be too. I think this whole website is secretly jealous of him. If you're reading this I hope you come back banana! 😘

    3|1
    0|2
  • good riddance.

    1|2
    1|0
  • I told him to stop being an attention whore and fuck off. so he did.

    5|2
    0|0
  • He was bae, boy if you're reading this come back

    3|3
    5|2
  • Oh thank god!

    7|4
    4|4
Loading...