Do you think your username on GAG influences how much attintion you get from the opposite gender ?

yeah just wanted toooooo knowwwwwwww I think it does but yeah

ANSWER THE QUESTION...plzz


0|0
13|12

Most Helpful Guy

What Guys Said 11

  • Shit, I never thought of that. Maybe I should've went with "ATTENTIONPLEASEEEEEEEEEEEE!".

    0|0
    0|0
  • I mean I'm a panda all the ladies want me

    0|0
    0|0
  • If that's the case, then no one here likes baseball .

    0|0
    0|0
  • I wasn't thinking of this when I created my user name and now that I think about it

    no not one bit

    0|0
    0|0
  • Not at all, some names are cool though. One the other day reminded me of a song I used to like

    0|0
    0|0
  • No I don't think so. I have an odd name that is named after a bug.

    0|0
    0|0
  • No. It's inconspicious. Just something creative.

    0|0
    0|0
  • mine doesn't

    0|0
    0|0
  • I love my user name. Do you get it?

    0|0
    0|0
  • Incrediblyselfconscious4lyfe!

    1|0
    0|0
  • Not personally, but I do see what you mean. "HOTSTUD85" might be getting some more attention than "deathbringer72" haha

    0|0
    0|0

What Girls Said 13

  • In general, no, but several people have asked me about it, lol, guys and girls. They want to know what it means, why I chose it, if it says 'what they think it says' and if that's significant in any way. =P Though I think more guys have asked me than girls have. It was never really intended as an attention-getter, I just think it's funny and I've been using it for various things since I was like 16, haha.

    0|0
    0|0
  • That's why I picked something that makes no sense :P

    0|0
    0|0
  • eemmmm, not really.

    0|0
    0|0
  • Maybe? Whoever talks to me, asks if I'm from Cali or not. Then they go into deep conversations how Cali is a nice place and how hot Cali girls are.

    0|1
    1|0
  • Idk, my user name is just me name, I don't really think it has anything to do with hhow much attention you get

    0|0
    0|0
  • Prolly not I just kept mine simple with my name and a number

    0|0
    0|0
  • yeah, I think my username comes off the wrong way to many people on here.

    Either I come off as an emo/goth girl or a "lonely" girl in the dark, which can be interpreted in a perverse way...

    0|0
    0|0
  • Eh, well I don't think any guy here wants to get their ass kicked so^.^

    1|0
    0|0
  • No

    0|0
    0|0
  • nahh

    my username sounds too insecure :D

    but its just a song :D

    0|0
    0|0
  • No. A good question does.

    0|0
    0|0
  • nah

    0|0
    0|0
  • If you misspell your user name it makes you look illiterate.

    0|0
    0|0
    • yeah sorry my keyboard is kinda slow so when I typed it , it forgot the F so I didn't realize it untill it was to late :)

    • Show All
    • The same reason you just got crass with me?

      (?)

    • ooo kkkaaayy then crass I just asked a question

Loading...