GaGers: Rate me?

... For my drawing skills haha
What do you think of my drawing?
http://oi61.tinypic.com/11cblma.jpg
It's lifesize lol

  • Omg you are an artist! :D
    72% (23)69% (38)70% (61)Vote
  • Eh, you're alright :-/
    28% (9)25% (14)26% (23)Vote
  • You're awful! :-(
    0% (0)6% (3)4% (3)Vote
And you are? I'm a GirlI'm a Guy
Updates:
Lol @girlsaskguys it's not a how do I look question!

0|0
12|36

Most Helpful Girl

What Guys Said 36

  • Me & those 16 people (who voted B & C) are burning in the envy. But I'm honest enough to admit it and that's why I voted A.

    Take a ten.

    http://i.imgur.com/5Opui.gif

    1|0
    0|0
  • I think it's very good. I don't have the art education to tell you why I think it's good, technically that is, but I think it is good. I think you captured great character in her face. This woman has lived a long time and seen a lot of things, and her face has dignity and pride in it. So as an artist you were able to capture something special.

    1|0
    0|0
  • Wow I really love that, that is so good. :)) Also you are very pretty to, hope you don't mind me saying.

    1|0
    0|0
  • Vote 'A' - wow that's so cool. Simply awesome :-) :-)

    1|0
    0|0
  • Picture of you would've been better if you zoomed out a little but from what I can see I think you're beautiful. Sweet face.
    That piece of art you created is definitely something special. Nice work.

    1|0
    0|0
  • d00d not bad at all. looks cool. 1000

    1|0
    0|0
  • Your drawing skills are awesome! I wouldn't be able to draw something like this even if I tried for 1000 years.

    1|0
    0|0
    • Aw, well it did take me forever and lots of refinementrefinement!

    • Show All
    • To be fair it took me hours. Maybe like 8 because it's pretty big and my teacher kept telling me to work back into it lol!

    • It's less than I imagined judging the ammount of details.

  • Wow that looks difficult as hell,
    I know I wouldn't be able to do anything close to that

    Then again, sponge bob is about as talented I can do when it comes to drawing

    1|0
    0|0
    • Lol! It was hard, getting Al, the lines right was so hard! Especially for someone who has no patience lol

  • you're a true artist 10/10

    1|0
    0|0
  • You're good, i'd say you have the potential to be an extremely good artist. I like your attention to detail. As an artist (i haven't drawn anything for like 7-8 months though) i can appreciate how long this must have taken you. Do you study art in college?

    1|0
    0|0
    • Aw thanks! Yeah I'm currently on an art course but I will be studying English later this year instead

    • Show All
    • Ahh cool!:D
      nah, I wish I could lol. I just like reading it :-)

    • You should add me on kik if you want. You can read my poetry and tell me if it's good. I've only ever showed my stuff to like 2 people XD

  • 2|0
    0|0
  • 9.9/10 lol rate mine :) http://imgur.com/a/DDD37#0

    1|0
    0|0
  • Way better than me

    1|0
    0|0
  • Wow, I'm really impressed Alex. A was the only correct vote.
    The poll is not a coincidence :-)

    1|0
    0|0
  • Your dam good artist rate you 10000000000 but seriously that's good:-)))

    1|0
    0|0
  • As amazing as it seems in gonna have a nightmare Moody likely because of that drawing but your really talented and just a little request but could You draw a rose?

    1|0
    0|0
    • Aw thanks! I don't usually draw flowers, I can basically only draw faces haha

    • Show All
    • You're right! I really want to improve! :D

    • The only way to improve is by trying something new
      Find a picture which touches your feelings or think of an emotional experience and put it in a painting and let your creative side run wild

  • Wow such nice much good 10/10 IGN

    1|0
    0|0
  • 8/10; love the picture :P

    1|0
    0|0
  • It looks just like you! Amazing! 😰

    1|0
    0|0
  • Splendid piece of art for your level! (If you're an amateur!! Even otherwise, great skills!! Wow, you're more amazing each day!!

    1|0
    0|0
  • 8,68 out of 10, if that's really yours

    1|0
    0|0
  • Your drawing is lovely and your not so bad looking yourself :P

    1|0
    0|0
  • No! Not you too? :O Haha, u scared me there! Very impressive artwork!!! Me likey!

    1|0
    0|0
  • For an old person, it looks like a moldy vagina. you're getting there tho.

    1|0
    0|0
  • You're talented.

    1|0
    0|0
  • Thats awesome. You're a true artist, i don't even have the ability to appreciate that!

    1|0
    0|0
  • Looks good...

    would it be bad if i thought it looked like Abe Lincoln from far away? lol

    1|0
    0|0
  • U have A sweet Talent.

    1|0
    0|0
  • That old person looks awesome. Mad skills, mad ones.

    1|0
    0|0
  • You really drew very well, i liked it. Keep it up.

    1|0
    0|0
  • More from Guys
    6

What Girls Said 11

  • Good attention to detail. Should of drawn it on white to make it stand out more. The eyes are really well drawn.

    1|0
    0|0
    • Thank you :-) it was drawn on a tea bag background to characterise her lol

  • Detailed enough to give me nightmares.

    Great drawing!

    1|0
    0|0
  • You're amazing how on earth did you that and I mean the detail really pops out!

    I can't see it all that clearly... Who is the picture of?

    1|0
    0|0
  • That looks awesome! Was it your intention to make him kinda tree-like? It kinda reminds me of that talking tree in Pocahontas.
    lh4.ggpht.com/.../image_thumb%25255B9%25255D.png

    1|0
    0|0
    • Ahh cool! Well I just wanted to really exaggerate the lines to dramatise her age.

  • It's good, but a little too much detail with the wrinkles. It kind of overwhelms it. That's just my opinion and in no way a renowned art critic. It looks like you did a great job, just a little softer on some of the details.

    2|0
    0|0
    • It's okay, I appreciate the feedback. That was my intention though, it was supposed to look very dramatised.

  • Coool. Or kewl. It's awesome.

    1|0
    0|0
  • I love your drawing:D it's certainly better than anything I could ever do

    1|0
    0|0
  • You're very good at adding detail! It looks realistic which i had that ability my drawings always look cartoonish

    1|0
    0|0
  • That's really impressive :o
    Keep it up :)

    1|0
    0|0
  • Oooh I love that! That's so awesome

    1|0
    0|0
  • That is great, you are a true artist!! :D

    1|0
    0|0
    • Thank you!!! :D!

    • Show All
    • You are really pretty by the way mam! :)

    • Thank you so much! :-) x

Loading...