Booty had me like?

Lol ok so I'm pretty good at moving my body. I love dancing, and my friends say I'm very good at it. I am good at moving my body, especially my butt since its a descent size as well as belly dancing. and I want to know can you girls and guys dance good. And are you good at moving your butt? fyi I have never danced, in front of a guy only my friends and sister so I don't mean it in a slutty way.

  • I am pretty good at dancing😁
    37% (11)19% (5)28% (16)Vote
  • I am descent if I may say so myself.👌
    27% (8)22% (6)25% (14)Vote
  • I Can NOT dance.😩
    36% (11)59% (16)47% (27)Vote
And you are? I'm a GirlI'm a Guy

0|0
9|7

Most Helpful Guy

What Guys Said 6

What Girls Said 9

  • XD I wish I could! I'm just a noodle or too stiff! XD I need a teacher haha

    0|0
    1|0
    • Haha yeah my friends say the same thing and well maybe you can find a hot teacher that's a plus. 😉😂

  • I cannot dance, unless of course I've had a few drinks, then I'm AH-Mazing!

    1|0
    1|0
    • Haha omg you killed me. yeah my most of my friends can't either but remember practice makes progress.

  • Hahaha no I'm really skinny so I don't have the hips to dance well

    I'm a stiff twig

    0|0
    1|0
    • Haha Aww I got blessed with hips and a butt so it's easy for me but I'm side if you keep trying I'll work

  • Lol no I can't dance :(

    0|0
    1|0
  • for me, dancing is just a fun way of moving :D

    0|0
    1|0
  • I've been a belly dancer for 3 years so...

    0|0
    1|0
  • Well I can move each butt cheek my butt is a nice size it's 41 inches and I'll be 15 in a couple of months.

    1|0
    1|0
    • Lol well that's cool.

    • Show All
    • Haha very talented my dear

    • Lol thanks. I don't do it in front of anyone though.

  • I can't dance to save my life lol. I've never tried either so I don't know if I could I doubt it though.

    0|0
    1|0
    • Haha try it you'll love it I promise just shake what your moma gave you😉😊

  • Haha! Haha!😂 no I suck.

    0|0
    1|0
    • Lol haha just takes practice and a few drinks haha jk but really you can get better with practice.

Loading...