Do I look like a porcupine with this hairstyle?


0|0
4|3

Most Helpful Girl

  • that title tho lmao, i had to check this out.

    okay=] well u dont look like a porcupine lol but i believe there's a bit more potential in ur hairstyle.

    try cutting the sides a little shorter, leaving the top and back longer.
    then try spike the longer bits UPWARDS and BACKWARDS instead of to the front.

    you'd look even better like that i reckon=] still nice tho.

    0|1
    0|0

What Girls Said 3

  • Haha yeah it looks fine.

    0|1
    0|0
  • Lol. Kinda.. But cute though

    0|0
    0|0
  • It doesn't look bad, however I can see you looking really nice with a shaved head. Not like bald, but just a little hair... you know what I mean lol

    0|0
    0|0
    • I think I'll try it haha

What Guys Said 3

Loading...