Can you rate me and my body?


Can you rate me and my body?

I also have a tiny crush on @sovetskii13


0|1
1219

Most Helpful Girl

Sponsored

Have an opinion?

What Guys Said 19

  • body:to die for/10

    7|1
    0|0
  • Oh you got some nice curves from that angle. I really like your lips. They look so full and in great shape.

    0|0
    0|0
    • Oh, didn't notice that someone thinks I'm an idiot. Well, it was nice to see that someone here at least liked me. If it's over, I'm fine with that ending. Still made me feel happy. Thank you.

  • You have a nice butt

    2|0
    0|1
  • @sovetskii13 you have a secret admirer

    2|0
    0|0
  • You look attractive to me. :)

    1|0
    0|1
  • Ummm sorry not my type but nice butt anyways... 😊

    1|0
    0|1
  • your not my type sorry

    0|0
    0|0
  • You're very hot. Moving on...

    0|0
    0|0
  • Very hot body, great curves, love how that dress fits you.

    Hot ass.

    1|0
    0|1
  • you're about a 4 out of 10.

    0|1
    3|0
  • im gunna cum on your ass. or in it...

    2|0
    1|0
  • lol out of all the pics you pick a good one
    instead of a regular looking one

    0|0
    0|0
  • nice butt hun

    1|0
    0|1
  • very cute 8.0

    0|0
    0|0
  • Not bad. 7/10

    0|0
    0|1
  • waaaay to big for me. I preffer skinny girls <3

    0|1
    0|0
    • Well you must like them anorexic because I have curves but I'm not fat

    • Show All
    • damn that girl is stupid calling skinny girls anorexic... What's wrong if he preferes skinny girls I doesn't mean at all that they are anorexic. You're really stupid, also calling someone anorexic is not good at all.

    • He is saying I'm big and I'm definitely not big. Have fun with your eating disorder girlfriend :)

  • I'm sexually attracted honestly

    1|1
    0|1
  • can't really see anything... you'd have to pose nude

    3|1
    6|0
  • Notmytype/10

    1|1
    1|1

What Girls Said 11

  • I feel like I can only rate your body because I can't really see your face. But your body is an easy 8/10

    0|0
    0|0
  • wth our bodies r so similar lol. u look HOT tho! =]

    0|1
    4|1
  • woah :O uhnm, 10/10!

    dont waste your time on that idiot.

    1|0
    0|1
    • Oh. He is an asshole?

    • And thank you

    • lol, honestly I don't remember. I have him blocked and I trust my judgment better than my memory :P

  • super curvy :)

    0|0
    0|0
  • You're anonymous you can't tag him but eh @sovetskii13 I hope he's not 13 by the way. Your body is banging, really nice but I'm into boys.

    0|0
    0|0
    • Oh yeah I keep forgetting that. Thanks for the tag

  • Great body! But everyone's gonna have different opinions

    0|0
    0|0
  • Almost a dime piece ;) ❤️

    1|0
    0|1
  • It's fine.

    0|0
    0|1
  • What if she's like 16?

    0|0
    0|0
    • Yeah I'm not. I'll be 22 in November

  • I think you're beautiful :)

    0|0
    0|0
  • Not pretty sorry.

    0|1
    5|1
Loading...