Is She Pretty/Hot/Sexy? Do you know her secret?

TBH I don't like her, But she's popular on internet, I ask this question, Because I just out of curiosity, What Gagers think about her. And I know her secret, Do you know it? Is She Pretty/Hot/Sexy?
Is She Pretty/Hot/Sexy?  Do you know her secret?






  • Yes I know her secret, And I like her.
    4% (1)8% (2)6% (3)Vote
  • No I don't like her, Because I know her secret
    15% (4)20% (5)18% (9)Vote
  • I don't care, And I dont know her secret
    81% (21)72% (18)76% (39)Vote
And you are? I'm a GirlI'm a Guy

0|0
4|17

Most Helpful Girl

  • she looks fake.. and creepy.. and scary.. she is not attractive..

    3|1
    0|0
    • That's so true, I agree with you!

    • Show All
    • Thanks for MHO. 😊

    • You can see her agian😁

Most Helpful Guy

  • she's a tranny isn't she

    1|1
    0|0
    • Well dude you're right! You're smart, How did you know?

    • Show All
    • I know a handful of females that wear necklaces like in the picture or similar to it.

    • @fun-weird-guy Maybe those girls you knew , They try to be a sex slave or just an alternative fashion

What Girls Said 3

  • she looks very fake

    1|2
    0|1
    • Oh really? What kind of fake?

  • She look like a CaucAsian Barbie or something

    0|0
    0|0
    • Nope, She's not Caucasian, But she not even she, If you know what I mean?

    • Show All
    • Damn the hoe is a tranny... Her eyes look huge af

    • Hahaha, Finally you get it right, But I don't think she is mixed, I also don't know why her eyes so big!

  • Looks like she has mouse teeth lol

    0|0
    0|0
    • Yep, She has mouse teeth , I guess she will bite!

    • Show All
    • Lmao.. hell no, she looks 12

    • he*...

What Guys Said 16

  • 4|0
    0|0
    • Oh yeah, she do looks like this girl!

  • Honestly she's kind of creeping me out. I've never seen her before. Perhaps it's the big eyes that people like. The same expression on her mouth is unbecoming. Smile for gosh sakes!

    2|0
    0|0
    • Well sorry bro , I I didn't expect those photos make you feel creeping out, But from your opinion , I know you definitely don't like her at all. And you're right about her appearance !

  • How can she be hot or sexy if you can only see her face?

    1|0
    1|0
    • Well, I guess if she have a pretty face, Her body can be sexy and hot too, Beautiful people always hot and sexy!

    • She looks like a 12 year old and no, she is not hot or sexy all you see is a baby face.

    • Haha, She do looks like so young, But in her country , She being called hot and sexy! Yes, She's a baby!

  • She is cute but she is very young - Screams catfish or jailbait

    0|0
    0|0
    • Yep you're right ! But do you like her?

    • Friend - If I answered that I want to report to the nearest police station

    • Haha, Well you don't have to answer that then, And you don't need to report anyone to the nearest police station !

  • Face looks sliced and diced, shit ton of make up, retard face, attention whore, and by reading between the lines from your post it sounds like a tranny on top of that.

    1|0
    0|0
    • Haha, You're right, Because she not even a she!

  • No, fake as hell.

    2|0
    0|0
    • I do not know her secret, but I am already turned off.

    • Show All
    • Oh really? Are you a British? Actually about her secret you shuold find out easliy! I know she's fake , That's why I posted here , I just want to know more answer from other GAGers!
      Asian girls without makeup? That sounds Interesting, Because As I know Asian girls don't need to wear makeup, Because they are natural beauty!

    • No, I am Asian and I could not be attracted to Asian girls, neither culturally nor sexually.
      Natural beauty? Seriously? What can they do except pretending to be cute?

  • Holy crap her eyes are creepy

    1|0
    0|0
    • So fucking huge right?

  • I honestly don't find her attractive

    1|0
    0|0
  • Wtf is she human? Or doll?

    0|0
    0|0
  • Nice fake...

    1|0
    0|0
  • I'm scared

    0|0
    0|0
  • İ like your bra

    0|0
    0|0
  • She's kinda cute but never seen her before... what's her secret?

    0|0
    0|0
    • Because she not even a she! That's her secret!

  • If he wasn't a he, I'd tap that.

    0|0
    0|0
    • Well , In some way he still a she, And you can Imagine he is a girl. Not a dude, Just trying hard to forget she is a he.

  • If she is a tranny, Ida never known, that's how good her surgeon was

    0|1
    0|0
    • Haha, Yes, Dude you're right !

  • not my type, she looks.. mentally challenged

    2|0
    0|0
    • That's true, But if you get a chance to date her, Maybe your mind will be blowed by her!

    • or blown
      but i doubt it

    • Haha, I don't know, Only you know about that!

Loading...