Guys, Do you think im pretty? Want to date?

Hi do you think im pretty? are you interested?
Guys, Do you think im pretty? Want to date?if you are interested message me please :)

Updates:
Oh sorry. I didn't mean on here. If anyone has a kik they could message me on there :) Its CristyXOX My kik is down at the moment so I wouldn't reply right away. Probably be able to reply in a few weeks. I know, sucks right :/
Nobody creepy message me pls, otherwise I'll delete my whole kik account :P

0|0
25

Most Helpful Guy

  • regardless of what I say, how do you expect people to message you, you're anonymous.

    3|5
    0|0

What Guys Said 24

  • Indeed you are cute. But it is a good thing you set yourself to anonymous for this post! I'd be worried for your sake if a bunch of online creeps saw this!

    Well, good luck in your boyfriend search semi anonymous individual haha

    0|0
    0|1
    • heh heh yea. Too bad I just gave my kik away. oh well :P

  • You're cute but a forbidden fruit.

    0|3
    0|0
  • Nice pic - it is a social site not a dating site.

    1|0
    0|1
  • 0|0
    0|0
  • You are so tasty but why are there so many of you?

    http://i.imgur.com/KczyO9Z.jpg?1

    0|1
    0|0
  • How old are you?
    Go finish your homework! lol! then clean your room!

    1|0
    0|0
    • lol yes sir ;)

    • Show All
    • Ok I will. Thanks again :)

    • No problemo :)
      have a nice day

  • Aww, very cute and if I weren't a married old fart "and 20 years younger" would totally ask you out on a date.

    0|0
    0|0
    • Aw well thanks anyway :)

  • You're very pretty but you're also under 18 and although you haven't actually provided a way for anyone to make contact with you; you should err on the side of caution when inviting random guys, some with bad intentions to message you.

    0|0
    0|0
  • You're very attractive. If you were 18 then yep I'd like to date ya.

    0|1
    0|0
  • You should be careful doing something like this there are lots of weirdos out there

    0|1
    0|0
  • If you were older than yeah I'd date you, by the way how is anyone
    suppose to message you when your anonymous lol.

    0|0
    0|0
  • Assuming this is you and you're at least seventeen I'll say ok!

    0|0
    0|0
  • No Anon I don't want to date you. I want to marry you.

    0|0
    0|0
  • HI Chris Hansen. So nice to see your still around.

    0|0
    0|0
  • YES YES U R PRETTY and yes of course I'd be lucky to date u 😍😍

    0|0
    0|0
  • well then why don't you message me instead if you live in my part of the world :p

    0|0
    0|0
  • You are very pretty. I would definitely date you. I would message you but you are anonymous.

    0|0
    0|0
  • cute and yes

    0|0
    0|0
  • you are very pretty, but since you are anonymous, we cannot message you :(

    0|0
    0|0
  • You are a very pretty girl

    0|0
    0|0
  • you're pretty but why would I date a girl for just good look? know nothing personality?

    0|0
    0|0
  • You are very pretty. i would date you 😊

    0|0
    0|0
  • I'd rather eat my own poop.

    1|1
    1|0
  • Your very pretty but way to young for me

    0|0
    0|0
Loading...