Girls, Do you find me attractive?


Girls, Do you find me attractive?


0|0
20

Most Helpful Girl

  • yes, i do.

    0|1
    0|0

What Girls Said 19

  • Looks cute to me :)

    0|2
    0|0
  • For an Asian girl I'm gonna say yes!! But don't worry you have a cute face 😄😄😄😚

    0|2
    0|0
  • From a black woman's perspective yes.

    0|2
    0|0
  • OMG yes!!!

    0|1
    0|0
  • Hahaha omg you look like an older version of my ex. But yeah you are good looking :)

    0|1
    0|0
  • i'd say average to slightly above.

    0|1
    0|0
  • You're handsome

    0|1
    0|0
  • 👍🏽 handsome yes

    0|1
    0|0
  • Yee

    Yee

    0|1
    0|0
  • dude u r, just go out there be confident be cool relax and u will do gr8 ur gorg lol

    0|1
    0|0
  • Not my type so I say no.

    0|0
    0|0
  • Oh yeah! Your attractive

    0|1
    0|0
  • Oh god yes. 😍😍😍

    0|0
    0|0
  • You're very attractive and you have nice features especially your eyes

    0|0
    0|0
  • Yeah you've got some good features

    0|0
    0|0
  • completely handsome :) I'd go for you LOL

    0|0
    0|0
  • Yep, you're attractive.

    0|0
    0|0
  • You look good and o damn your eyes <3

    0|1
    0|0
  • I think you are

    0|1
    0|0
Loading...