Am I pretty or attractive... rate me?


Am i pretty or attractive.... rate me?





Yup thats me... so am i hot?

  • you are sexy
    19% (6)14% (5)16% (11)Vote
  • you are hot
    12% (4)14% (5)13% (9)Vote
  • you are ugly af
    19% (6)28% (10)24% (16)Vote
  • bitch you uglies
    9% (3)22% (8)16% (11)Vote
  • so dayumm fine
    9% (3)11% (4)10% (7)Vote
  • girl i wanna be you
    32% (10)11% (4)21% (14)Vote
And you are? I'm a GirlI'm a Guy

0|0
10|13

Most Helpful Girl

What Guys Said 13

  • Beyonce is very attractive

    1|0
    0|0
  • Are you already tired of Jay-Z's churro? Hahahah

    0|1
    0|0
  • Are you Beyonce? lol photoshop alert

    1|0
    0|0
  • hello beyonce... ur ok... i r8 you..7/10-... you get me fam?

    0|1
    0|0
    • Yeah fam i get ya fam... i r8 u 3/20 m8. Dont w@rry fam.

  • Won't vote because of filters... TOO MANY FILTERS!!!
    I don't even know if this is you tbh... but anybody could look beautiful with filters

    0|0
    0|0
  • Damn BeyoncĂ© is on this?

    0|1
    0|0
  • Beyonce is attractive. u r not

    1|1
    0|0
  • LMFAO!!! You really did this foreal?

    0|1
    0|0
  • Ummm Beyonce/10...

    0|1
    0|0
  • your seriously sexy

    0|0
    0|0
  • Nice try troll

    0|0
    0|0
  • i want you... mmmmmmmmmmm

    0|0
    0|0
  • You're attractive
    bye now;

    0|0
    1|0

What Girls Said 9

Loading...