Does my belly look fat?

My midsection makes me look big. Why is that?

Does my belly look fat?


0|0
6|35

Most Helpful Guy

Most Helpful Girl

What Guys Said 34

  • 1|0
    0|0
  • People like me think you look healthy and very sexy. Don't buy in to the size 0 mentality - most men do not like stick-thin women

    0|0
    0|0
  • You look absolutely marvelous, I don't know what you are talking about?
    The only possible problem that I see is that you may not have a head? That could be a problem :-P

    0|0
    0|0
  • Ahh the shit girls think... you look fantastic. You must torture yourself over a lot of nonsense.

    0|0
    0|0
  • You got a nice shape. Just keep your body toned and eat healthy.

    0|0
    0|0
  • You don't look fat. Do you vomit your food after eating? Do you starve yourself? If you do, these things can kill you. Please get help if you do either of these things.

    0|0
    0|0
  • Your midsection is not big at all!

    0|0
    0|0
  • Nope not at all.

    0|0
    0|0
  • You have a very nice body, but I don't think the low camera angle is doing you any favours. It's causing your legs to look longer and your torso to seem disproportionate... you have a great hourglass figure

    0|0
    0|0
  • Nah you look like that chick from Dexter

    0|0
    0|0
  • yu are not big at all

    0|0
    0|0
  • Nope. Sort of muscly, actually.

    0|0
    0|0
  • your cute. hands down

    0|0
    0|0
  • No it doesn't... your obsessing

    0|0
    0|0
  • No, it doesn't. You look good.

    0|0
    0|0
  • I think it's fine, it's just flaring out to your hips is all, people are gonna be looking at those boobs anyways. Lol

    0|0
    0|0
  • i like it. dwai

    0|0
    0|0
  • Not at all. if you don't like how it looks tone it up

    0|0
    0|0
  • nope your rib cage is visible so that is not possible, you've got a great body :)

    0|0
    0|0
  • No. You have a sexy body!!! ;-)

    0|0
    0|0
  • Little bit, but overall, you're cute. :)

    0|0
    0|0
    • Thanks. How much weight would be good to lose?

    • Oh no, I SAID it looks a little fat, I didn't MEAN you should change it.. guys like a little meat on girls. :)

  • Not really, in my opinion.

    0|0
    0|0
  • Belly looks fine. You have wide hips and there is nothing wrong with that. Nice curves tho

    0|0
    0|0
  • Ya u sd do workout for lower abs!!

    0|0
    0|0
    • Thanks. Since spot reduction is a myth, how much weight should I lose to obtain this?

  • I am very sure that you already know that you look great. If you don't, perhaps you need glasses?

    0|0
    0|0
  • Not at all girl! I love your bikini top also!!!

    0|0
    0|0
  • Not in any way

    0|0
    0|0
  • good. but you breasts small

    0|0
    0|1
  • U look like retarded fish

    0|0
    0|2
  • Cause you're not fit, and have no abs

    0|0
    0|0
  • More from Guys
    4

What Girls Said 5

  • Oh no, it doesn't! You actually have an hourglass figure! Congratulations... So many girls have strived for this look in their mid sections. Small waist in contrasts to bigger hips is beautiful! Take it from a fellow hourglass!

    0|0
    0|0
  • Lol, you're fat? Then I'm obese xD

    1|0
    0|0
  • It doesn't. You're not fat.

    If you want it flatter, start doing some more abdominal exercises, like crunches, situps, leg raises and planks.

    0|0
    0|0
  • u don't really got a stomach

    1|0
    0|0
  • you look fine

    0|0
    0|0
Loading...