Girls, do I look British? I know I have a man united shirt on, but does my face look british?


Girls, do I look British? I know I have a man united shirt on, but does my face look british?


0|0
9

Most Helpful Girl

  • Some what, yes

    0|0
    0|0

What Girls Said 8

  • I wish I could.. just smash.. ugh... 😠😬😠😡😤😤

    0|0
    0|0
  • yeah, kinda, but i would say you look more like an American

    0|0
    0|0
  • I can't tell by faces if someone is British or not but you may pass as one.

    0|0
    0|0
  • You look a mix between Australlian and Brit! or a bit of American too!

    0|0
    0|0
  • Yep! 100%!!!

    0|0
    0|0
  • You kinda have that look about you.

    0|0
    0|0
  • Definitely look British lol

    0|0
    0|0
  • yes you do

    Please can you answer my most recent question

    0|0
    0|0
Loading...