Is this a cute/funny pic?


Is this a cute/funny pic?

Would this be a cute "personality pic" like is it kinda cute/ funny? Be honest.😊


0|0
6|8

Most Helpful Guy

  • lol its awesome

    0|0
    0|0

Most Helpful Girl

What Guys Said 7

  • yeah it is cute and funny

    0|0
    0|0
  • I think so. Definitely a goofy one😊

    0|0
    0|0
  • Sexy as fuck :D well... except from the eyes in this pic ;) haha

    0|0
    0|0
  • yeah I think it's cute

    0|0
    0|0
  • haha yeah kind of, you look like you're on drugs lol

    0|0
    0|0
  • Looks like your tripping on magic musrooms

    0|0
    0|0
    • Lmao😂 Magic mushrooms 4 life! No, I'm just kidding. Haha😉😅

  • I would say "cute"!

    0|0
    0|0

What Girls Said 5

  • yes it is sooo cute and funny..

    0|0
    0|0
  • Super cute. I like your top too. 😊

    0|0
    0|0
  • I think it's cute

    0|0
    0|0
  • Yeah it is

    0|0
    0|0
  • I think it's a cute pic! I like your top :)

    0|0
    0|0
Loading...