Do we make a cute couple?


Do we make a cute couple ?



  • Yes
    76% (35)59% (13)71% (48)Vote
  • No
    24% (11)41% (9)29% (20)Vote
And you are? I'm a GirlI'm a Guy

0|0
11|8

Most Helpful Girl

Most Helpful Guy

What Girls Said 10

  • You guys make a great couple.

    0|1
    0|0
  • well y'all pose the same so... :P

    0|0
    0|0
  • yes you make a cute couple together

    0|0
    0|0
  • You both are sooooooo cute.. you are more good looking.. but she is also very pretty. 😊😊

    0|0
    0|0
  • Oh yeah... The tongue couple.

    0|0
    0|0
  • sure never got why people stick their tongues out when they take a selfie but if you're happy thats what matter

    0|0
    0|0
  • You're cuter. (Sorry)

    0|0
    0|0
  • Yes you guys do make a cute couple :D <3

    0|0
    0|0
  • Yep, you're both super cute and have the tongue thing going on hahaha 😜😄

    0|0
    0|0
  • You make a cute couple, and both of you are also cute❤

    0|0
    0|0

What Guys Said 7

  • Is it like an oral exam or something?
    "Say - AH"

    2|2
    0|0
  • Lol well you sure do like taking pictures were you look like gasping or sticking your tongue out lol soooo sure.

    0|0
    0|0
  • Yeah you look really cute as a couple

    0|0
    0|0
  • How can a couple not look good together?

    0|0
    0|0
  • y'all make a great couple

    0|0
    0|0
  • I don't get the tongues thing but every couple has their secret jokes

    0|0
    0|0
  • are u two even dating

    0|0
    0|0
Loading...