Am I fat or slim?


Am I fat or slim?


0|0
21|27

Most Helpful Guy

  • On the slim side but still a very nice shape.

    0|0
    0|0

Most Helpful Girl

  • You're petite? Slim.

    What is that around your waist?

    0|0
    0|0

What Guys Said 26

  • Really? >.<
    Yeah you are as fat as big mama. No one will ever want to fuck you because your butt is way too big. Ask the question differently and maybe you will get a different answer.

    3|1
    0|0
  • You... You look like you need to get your priorities straight.

    3|0
    0|0
  • You are slim I would say.

    0|0
    0|0
  • -_- slim. Its obvious once you look into a mirror.

    2|0
    0|0
  • You're slim... you're perfect girl

    0|0
    1|0
  • I would say slim

    0|0
    0|0
  • So fat omg thank the Lord for wide angle lenses

    0|0
    0|0
  • you are slim and you know that

    3|0
    0|0
  • Yeah okay.. like you really need to ask... you look good

    1|0
    0|0
  • Average

    well.. in todays bass loving times... skinny...

    1|0
    0|0
  • A healthy slim.

    0|0
    0|0
  • You look slim. Though wear a bit decent clothes to make you look better. And when you post next time your photo do it without showing the part between legs and breasts

    0|0
    0|0
  • Phat all da way! 😘

    0|0
    0|0
  • You are slim

    0|0
    0|0
  • Are you kidding... perfect

    0|0
    0|0
  • hard to tell you are stanind at a "pose" this I connt tell the correct response if your spine is not fully strait as possible : )

    0|0
    0|0
  • your very slim and very beautiful too :)

    0|0
    1|0
  • Neither, you're chubby

    0|0
    0|0
  • For me you're slim

    0|0
    0|0
  • you are super slim and sexy

    0|0
    0|0
  • u r average

    0|0
    0|0
  • you look slim and beautiful.

    0|0
    0|0
  • oh wow 😍

    🍌... please stay down lol

    0|0
    0|0
  • You just want attention

    0|0
    0|0
  • Judging by your wrist I can tell your a smaller girl. But as a biologist I'd say your probably used to eating a modern American diet. Your definetly not fat but your wrist size makes me think you've got more fat on you than your ancestors did. From a pure guy stand point I'd say you look cute though and your weights not a big deal. If you feel good that's all that matters

    0|0
    0|0
  • You're slim sweetie.

    0|0
    1|0

What Girls Said 20

  • Okay this is fucking stupid.
    I don't normally say this shit but
    YOU ARE FISHING FOR COMPLIMENTS.

    9|2
    0|0
  • ur morbidly obese... like come on gyal lol.

    7|0
    0|0
  • what the fuck. stop seeking attention?

    5|2
    0|0
  • You're the weight of too young too be asking and showing your body like that. Ask in a few years when these guys won't get locked up because of #JailBaitReasons.

    2|0
    0|0
  • Peh, you are fishing for compliments.
    So stupid.

    1|0
    0|0
  • you're slim

    0|0
    0|0
  • you are fine.. not fat.. and WOAH.. those nails.. O_O

    0|0
    0|0
  • You look slim to me

    0|0
    0|0
  • Your slim. Tbh you look kinda slutty as well.

    1|0
    0|0
  • neither? more like average.

    0|0
    0|0
  • Couldn't be any more fat.

    0|0
    0|0
  • Slimm like seriously!

    0|0
    0|0
  • skinny i think

    0|0
    1|0
  • You're really slim and very beautiful :) <3

    0|0
    0|0
  • You are on the slim side.

    0|0
    0|0
  • you're slim...

    0|0
    0|0
  • not fat not skinny.. great size.

    0|0
    0|0
  • Obviously you know you're thin.

    0|0
    0|0
  • You're not fat.
    You are a good weight.
    But not fat

    1|0
    0|0
  • I'm so sick of these questions, fish for compliments elsewhere

    4|2
    0|0
Loading...