Rate her on looks?

(yes i did get permission beofre posting that shit is important)

rate her on looks?


(she told me to post them so i'll realise how hot she is and regret turning her down for sex?)

  • 1-2
    22% (12)10% (4)17% (16)Vote
  • 3-4
    39% (21)24% (10)33% (31)Vote
  • 5-6
    24% (13)44% (18)33% (31)Vote
  • 7-8
    13% (7)20% (8)16% (15)Vote
  • 9-10
    2% (1)2% (1)1% (2)Vote
And you are? I'm a GirlI'm a Guy
Updates:
bump

0|0
16|17

Most Helpful Girl

  • definition of a fake ass white girl with a shitty personality to match

    3|3
    0|0

Most Helpful Guy

  • Actually, you were right to turn her down. A girl who wants to prove this point is just not worth sleeping with.

    1|1
    0|0
    • Thanks for the MHO
      I never thought you would agree with me.
      That is deep you think and now I think we have people who are decent enough not to go after sex & looks over decency and personality.
      Thanks man. :)

What Girls Said 15

  • She'd look better if she didn't do those facial expressions.

    4|3
    0|0
    • Lol I was thinking that I just didn't find the word to express myself but yeah I agree!

  • Looks like a mean russian bitch of a gold digger. Good riddance, bro. She's not that bequtiful. She has an annoying face. I voted 3-4. her face is mit ugly per se, but it still makes me want to avoid her at all costs

    3|2
    0|0
  • Probably a 6.

    0|1
    0|0
  • Her makeup looks horrible. :/ She probably looks better without it.

    1|0
    0|0
  • No offense to her in any way but her facial expression is really kinda ruining everything 😅

    1|1
    0|0
  • she's wearing too much makeup and that "duckface" ain't cool

    1|0
    0|0
  • she looks much better than 3-4! more like an 8 at least.

    0|0
    0|1
  • Make up and facial expression bring her down a few points

    1|0
    0|0
  • Resting Duckface?/10

    m0.her.ie/.../oprah-thinking-gif.gif

    Make her stop , please

    1|0
    0|0
  • Um she looks okay.

    0|0
    0|0
  • She's a 4 i would say. Her concealer looks way too bright for her foundation tone.

    Can girls stop with the duckface thing already? its 2015 for God's sake! 😖

    0|0
    0|0
  • Around a 6

    0|0
    0|0
  • Give me normal pictures and I'll tell you.

    1|0
    0|0
    • all her pics are like that though ahah

  • She's naturally ugly, but her fucking awful duckface makes her even uglier.

    0|1
    0|0
  • Her duck face totally ruins it.

    1|0
    0|0

What Guys Said 16

  • I don't think I can tell because those facial expressions are a disgust. A simple smile vs a duck face can make a huge difference.

    2|0
    0|0
  • I think she is attractive

    0|0
    0|2
  • She loses many points for duck facing in the photos.

    1|0
    0|0
  • Lol at the vote disparity between guys and girls. At the time of this comment the avg girl rating is 4.1 and the average guy rating is 5.5

    0|0
    0|0
  • She's pretty, but man... That duck face...

    0|0
    0|0
  • I with a passion hate this facial expression that all wanna be sluts pull why can she just do a nice smile and look cute

    0|0
    0|0
  • I rarely give low ratings but ok
    3/10

    1|0
    0|0
  • She looks angry. Or maybe bored with life. I say she's just a 5.

    1|0
    0|0
  • I voted C.

    0|0
    0|0
  • Im not attracted to her what so ever.

    0|0
    0|0
  • Her face looks weird... 4/10

    0|0
    0|0
  • 6-7 not my type

    0|0
    0|0
  • Is this a clown, still average tho

    0|0
    0|0
  • Looks like a man. 0/10.

    0|1
    0|0
  • lol ew she's not that good looking a 7 at best

    0|0
    1|0
  • About 5-6, but dang man. How did you turn her down? I hope you were nice.

    0|0
    1|0
    • she was being reallllly full of her self like 'of course you want me ect' and i was like look man you're not my type and i dont find you attractive looks and defiantly not personality wise'

    • Oh okay.

Loading...