Do I look hot or chuby?


Do i look hot or chuby?


0|0
11|37

Most Helpful Guy

Most Helpful Girl

What Guys Said 36

  • not chubby in my opinion. very cute

    0|0
    0|0
  • You look very nice

    0|0
    0|0
  • Seriously that's not chubby at all.

    0|0
    0|0
  • You're ok but I wanna see more that guy 😛

    2|0
    0|0
  • Hot. VERY hot.

    2|0
    0|0
  • You look good

    0|0
    0|0
  • You look good, how you could think your chubby is ridiculous. Girlfriend has a similar build and it is wonderful. Be happy in how you look :)

    0|0
    0|0
  • your body is on point

    0|0
    0|0
  • I'm going to say, hot... really hot!

    1|0
    0|0
  • Definitely not fat. Damn

    1|0
    0|0
  • Hot. not chubby.

    0|0
    0|0
  • Your face looks average can't tell cause I can't see your eyes but you have a hot body

    0|0
    0|0
  • You look good

    0|0
    0|0
  • Chubby? Mmm... Slightly, yes. But you look great!

    0|0
    0|0
  • Not chubby at all you look great

    0|0
    0|0
  • o... m... g... you are sooo super beautiful. you have thighs of a goddess. super cute yummy stomach. and nice arms. how do you do it keeping your stomach looking fit and your thighs sooo toned looking?

    0|0
    0|0
  • Yea you look hot but you don't look 19... you look like your in your late 20's lol

    0|0
    0|0
  • NONE. You look ugly.

    0|0
    6|0
  • Hot. You are hot.

    0|0
    0|0
  • in what universe are you fat? none. You look great. :)

    0|0
    0|0
  • Slightly chubby yeah.

    0|0
    4|0
    • Your pretty BE CONFIDENT

    • @Rachelmarcks Why do people always assume I said she wasn't pretty? You can be pretty and still be slightly chubby. I'm just honest here, of course she doesn't look bad. Jeez...

  • i'd florp that

    0|0
    0|0
  • damn smokin' hot baby, nowhere close to chubby

    0|0
    0|0
  • Sexy ;-) I'd date you

    0|0
    0|0
  • chubby? i just think that because the size of your boobs but when i slide down no u are fine :P

    0|0
    0|0
  • Very cute. And cute bikini where did you get it?

    0|0
    0|0
  • A bit chubby, lose some belly fat

    0|0
    2|0
  • omg you looks really hot

    0|0
    0|0
  • u look very hot, i want you

    0|0
    0|0
  • you look hot

    0|0
    0|0
  • More from Guys
    6

What Girls Said 10

Loading...