Is this top too revealing girls?


Is this top too revealing girls?
And it is sexy?


0|0
13|42

Most Helpful Guy

Most Helpful Girl

  • that's rather revealing

    1|0
    0|0

What Guys Said 41

  • probably not too revealing in the right setting.

    0|0
    0|0
  • whats the occasion?

    it seems fine though

    0|0
    0|0
  • Nah I dont like it.. what is this weird golden thing? Makes the whole thing look cheap..

    2|0
    0|0
  • Seems fine to me and it is attractive - Camera angle exaggerates it a little bit.

    1|0
    0|1
  • Looks great for a club

    0|0
    0|0
  • No Its fine but you will need a body Guard for the club

    0|0
    0|0
  • Looks good for clubbing.

    0|0
    0|0
  • Outfit. Fitting for a club.
    Duck face? Not fitting for anything, at anytime.

    2|0
    0|0
  • Well depends how much attention you want

    Seems like you want a lot of it, so it's fine... easy with the lip puckering lol

    0|0
    0|0
  • There is so nothing wrong with that dress lol.

    0|0
    0|0
  • Sexyy if you're going clubbing

    0|0
    1|0
  • Nice boobies.

    0|0
    1|0
  • Very sexy and not too revealing

    0|0
    0|0
  • it's fine.

    0|0
    0|0
  • Nope! Love it! !

    0|0
    0|0
  • It is sexy, but I don't see it as 'too' revealing

    0|0
    0|0
  • Seems real nice.
    Sure to get lots of attention.

    0|0
    0|0
  • *Tell her no* No

    0|0
    0|0
  • no and yes you're very pretty :)

    0|0
    0|0
  • Yes, it is sexy and too revealing. I can see your breasts and cleavage.

    0|0
    0|0
  • depends on the occasion, but to go clubbing I think it's perfect. yes, definitely very sexy :)

    0|0
    0|0
  • yeah a bit

    0|0
    0|0
  • honestly, a top is never too revealing, Lizzy.

    0|0
    0|0
  • Forget the top, your lipstick is too vivid and your hair could be MUCH silkier.

    0|0
    0|0
  • Both you n your top... sexy :*

    0|0
    0|0
  • That top is very cute!!

    0|0
    0|0
  • It's in between, not much cleavage is showing.

    0|0
    0|0
  • without compliment you are stunning

    0|0
    0|0
  • It looks delightful. *Plants face on your boobs.* Amazing.

    0|0
    0|0
  • yeah you are extremly sexy

    0|0
    0|0
  • More from Guys
    11

What Girls Said 12

  • Depends if you mind having your tits stared at all day, because that will happen. I don't think it is to revealing though, but I don't like it very much. I don't like the crossbar thiong - I'm with @BimboBambo and I think it makes the top look cheap. I wouldn't wear it to work or to the shops or to a family bbq, but going out I think it's Ok.

    0|0
    0|0
  • Hot as fuck...
    have fun!

    0|1
    1|0
  • sexy? yes
    fine? well if you don't mind people looking at your chest then yes

    but anyway you can wear whatever you want to and makes you feel confident.

    0|1
    0|0
  • A tad revealing for my taste but I wouldn't fill the gap like you do. I think it's nice for a club night though.

    0|0
    0|0
  • it's like whatever.. it might have been too revealing in past years... not today.

    0|0
    0|0
  • Perfect like you *_* for clubbing. Have fun!

    0|0
    0|0
  • it's a sexy top. a nice club shirt.
    but it's a bit too revealing for my taste.

    0|0
    0|0
  • it's cute! just wear whatever make you feel good! :)

    0|0
    0|0
  • Naa i like your dress😩

    0|0
    0|0
  • Nah as long as your comfortable with it doesn't really matter what anyone else thinks

    0|0
    0|0
  • where are you gonna wear it to

    0|0
    0|0
  • No. Not at all.

    0|0
    0|0
Loading...