Guys, post a selfie in the comments (or link) and i'll give you opinion and/or rating ;) ?

Just for fun NH <3


0|0
14

Most Helpful Guy

What Guys Said 13

  • 1|0
    0|0
    • lol I'm pretty sure she meant face.

      ... your nipples are staring at me.

    • Show All
    • Aww thanks! I'll for sure take a 9! And maybe I'll show my face one day, just not right yet haha

    • Hahaha alright :)

  • I've been rated before. Not happy with the results. Don't wanna be rated again.

    1|0
    0|0
    • Awe im shure your cute no worries tho but i won't hate if you do post :)

  • ehm okay, lets give it a try lol x_x

    http://i.minus.com/iQsb7tBWNblRq.jpg

    1|0
    0|0
    • Your cute a lot older than me tho so i can't say ;p I'd probarbly give you about 8,5/10 tho :)

    • thanks ^_^
      Age is just a number... deep down my heart I'm still as young as you ;)
      so... just forget it and tell me whatever you wanted to say hahaha :p xD

  • 1|0
    0|0
  • My profile pic - Be kind I am probably older than your father and nearly as old as your grandfather - My own personal ratings are against other men in their mid forties 6/10 and against men in general 3 or 4 /10

    0|0
    0|0
    • Hahaha 8/10 for your age fs XD :)

  • I kinda don't do this but my profile pic is a selfie. Feel free to rate/opinion if you want..

    1|0
    0|0
    • Your really cute :) 9/10 at least... Your skin colour as well is soo nice i honestly love it! :)

    • Thanks 😀

  • too much work i'll post a selfie when I have a good one

    1|0
    0|0
  • Is my profile photo enough, or I should take selfie right here, right now? :D

    1|0
    0|0
  • No, I'm not good for selfies. Will the profile picture do? xD

    0|0
    0|0
    • Yeah 8,5/10 :) Tbh from a distance you like kinda like Leonardo Dicaprio ;p

    • wow, thank you, much more than I expected. And maybe it's because I have Italian ancestors as well.

  • can't post here send me a message and ill send it there!! Bc I can't attach it!

    0|0
    0|0
  • I'm sexy blue anon. that's all you need to see :p

    1|0
    0|0
    • Haha ok whatever you say ;p

  • na I'll pass... no one wants to see my ugly face

    1|0
    0|0
    • Awe im shure its fine :)

  • Before I do, how old are you?

    1|1
    0|0
    • Can't say all you need to know is i'm under 18 and still in school :)

    • Show All
    • Ok, that's what I needed to know. I'm not comfortable asking someone in middle school if they find me attractive since I can legally drink and you cannot legally drive.

    • Hahaha ok that's fine no worries have a good day :)

Loading...