Am I attractive?

Pretty much self explanatory... Just curious. 😂 Where do I stand 1-10?
Am I attractive?




0|0
4|2

Most Helpful Girl

Most Helpful Guy

  • Dang dude. How much do you edit your photos? I'm not going to rate you since I'm a dude, but dang man. There's so many shadows and different colors, but you're inside your house 😅

    1|0
    0|0
    • Lmao I barely do anything. Just put rando. my generate on my app and sometimes they come out looking kinda cool to me 😂

    • *randomly generate

    • Lol it's cool! I didn't mean to be a "troll" or anything. I hope the girls rate you well! Watch out for some guys on here 😄

What Girls Said 3

  • Yeah, you're alright. I don't do numbers though.

    0|1
    1|1
  • Aren't you the guy who was asking if you looked like a caveman?

    0|0
    0|0
    • Lol no... This is like my 2nd time ever on this site... Wait... Do I? O_o lol

    • No no, lol. You look good. You just looked similar to that guy, he had asked a question in other. I replied with 'Lmao' and he got mad. He spam asks the question all the time, so I was just wondering.

  • Yah you look alright. Are you a Marine? :)

    1|0
    0|0

What Guys Said 1

  • You look like donkey from Shrek.

    0|1
    2|0
Loading...