Do the men from "Spartacus" have nice bodies?


Do the men from





Do they look fine? Or am I going to get the classic answer of "nope, too muscular"?


0|0
2|2

Most Helpful Girl

  • Are you kidding? Of course they do! XD

    0|2
    0|0
    • Gag girl that likes muscle cells over fat cells, thank God

    • Show All
    • @ConsultantIsBack I'm obsessed with abs XD I love Chris' body, Robert is just meh lol but his body is okay, I don't dislike it tbh, I like thin guys, but some muscle looks great

What Girls Said 1

  • actually, I rather like their builds.

    0|0
    0|0

What Guys Said 2

  • Hnnnggggg

    @polocrew

    0|0
    0|0
  • I mean yeah they have muscular bodies so of course they're pretty nice but yeah not too realistic but whatever. The violence pulls in the guy viewers and the 80% of body being naked muscular guys pulls in the lady viewers.

    0|1
    0|0
Loading...