How do I look, be honest?


How do I look,be honest?

  • Pretty
    34% (21)38% (41)37% (62)Vote
  • Average
    8% (5)5% (5)6% (10)Vote
  • Ugly
    13% (8)9% (10)11% (18)Vote
  • Hideous
    45% (27)48% (51)46% (78)Vote
And you are? I'm a GirlI'm a Guy
Updates:
Are you kidding me?
I guess she is cute

0|0
20|33

Most Helpful Guy

  • That's some hot shit going on right there, but too skinny. Need more big macs

    6|9
    0|1

What Guys Said 32

  • Yeah, um, that's not you troll.
    www.funnypica.com/.../

    3|3
    1|1
  • In our highly technical age with knowledge literally at your fingertips, somehow some people manage to get more ignorantly stupid than any people of any generation before.

    This troll poster is one prime example.

    2|1
    1|0
  • If you need a pole to support your stomach, you've probably got a problem, lol.

    1|1
    0|0
  • This isn't you and stop being mean.

    2|1
    0|1
  • Ha! Troll! That's not you! The girl in that pick clearly isn't under 18!
    #TrollBusted

    2|2
    0|0
  • The funny thing is there are actually guys who like this! No bullshit! I mean I dont care.. more pretty ones for me but... uhm.. yeah I dont care more pretty ones for me.. have fun with your 500 pounds chick looool 😆

    0|0
    0|0
  • What on earth?

    0|0
    0|0
  • very pretty, and the fence post holding your sexy tummy is also kind of hot.

    1|0
    0|0
  • Your hot would bang you should get a model contract for victoria secrets times 3 your the hottest thing ever your out of this world ;)

    0|0
    0|2
  • Damn, you look just like my little cousin. So sexy

    0|0
    1|0
  • I think you may have let yourself go... just a little bit!

    0|0
    0|0
  • Hop up on that post and ride it deep

    0|0
    0|0
  • Not enough rolls, I'll go put some in the oven just for her.

    0|0
    0|0
  • That woman must be a lesson who eats pizza or fastened things hotdog waffles etc let's see carefully guys yea

    0|0
    0|0
  • Jabba the Hutt's daughter.

    0|0
    0|0
  • You got a pretty face, but I fear your health may be a concern.

    0|0
    0|0
  • So funny and original (sarcasm)

    0|0
    0|0
  • I love how people are taking this way too serious xDD
    have a laugh people geez,

    0|0
    0|0
  • She's got a better 6 pack than I do!

    0|0
    0|1
  • unsightly.

    0|0
    0|1
  • You look about 40 years older than your age.

    0|0
    0|0
  • Phat . .

    . .

    0|0
    0|0
  • Michelin inc.
    Pls stop trollin dood

    0|0
    0|0
  • I say average

    0|0
    0|0
  • you look so slim!

    0|0
    0|0
  • Jabba the Hutt? Is that you?

    0|0
    0|1
  • UR FAT.
    BUT UR CUTE AT THE SAME TIME

    0|0
    0|0
  • this is gold
    lmfao

    0|0
    0|1
  • I now need advanced therapy from my shrink

    0|0
    0|0
  • Obvious troll is obvious.

    0|0
    0|0
  • More from Guys
    2

What Girls Said 20

  • these questions with images off the net r SO old. I've seen it so many times.

    4|1
    0|0
    • I agree!

    • Show All
    • im not 'tracking' it, I've seen it a GAZILLION times!

    • You can search the internet using a photo and it'll show you where the photo has been used. Google reverse image search

  • I don't understand why you feel the need to post pictures of girls (who obviously aren't you) on here. It seems both pathetic and stupid.
    s-media-cache-ak0.pinimg.com/.../...0a42fbb430.jpg

    5|1
    0|0
  • You can make fun of as many girls as you want, but they'll still all be prettier than you, OP.

    3|2
    0|0
  • 2|0
    0|0
  • Sexy as fuck 😋

    0|0
    0|0
  • You look pathetic and immature trying to make fun of someone else.

    3|1
    0|0
    • Look, I'm just testing the people on this site, I'm not making fun of anyone.

      And if this was a ' pretty' girl you would not of said what you just said!

    • Show All
    • sure, kid

    • What happened to my comment?

  • You look pretty... pretty ugleeeeh XD

    2|0
    3|1
  • You're being an asshole because this is not you.

    Stop being a little sh** by picking on people on the internet behind an anon button.

    1|0
    0|0
  • Dang mama June!! You sooo fly!---Love, Honey Boo Boo.

    0|0
    0|0
  • Oh come on, at least try.

    0|0
    0|0
  • This isn't you lol

    1|0
    0|0
    • Are you trying to make fun of this person? Because if you are, it isn't funny

  • Looks awful and fat.

    0|0
    0|0
  • This is not funny -_-

    0|0
    0|0
  • u seem to fake !!

    0|0
    0|0
  • damn girl, hot hot hot

    0|0
    0|0
  • Pretty face but could do with loosing some weight

    0|0
    0|0
  • Ummmm... lol?

    0|0
    0|0
  • You look confident.

    0|0
    0|0
  • Fucking trolls! i've seen this pic loads bet she is skinnier and prettier than you. Fucking low lifes!

    1|0
    0|0
    • :p

      You don't know who I am.

    • i don't give two shits who the fuck you are. I don't see how you can think this is appropriate, you're using someone else's image to make you feel better about yourself. You could be a super model for all i care but a pretty face doesn't hide a hideous personality XD

  • Stop trolling...

    3|1
    0|0
Loading...