Do I look good?


Do I look good?


0|0
28|86

Most Helpful Guy

Most Helpful Girl

What Guys Said 85

  • Whatever you did, you overdid.

    3|3
    0|0
  • Too much mascara, too much lipstick.

    0|4
    0|1
  • you are very pretty and probably don't even need all that makeup

    0|0
    0|1
  • A little overdone... you are probably quite attractive otherwise. Let some of the natural beauty come through.

    0|1
    0|0
  • Yes, you are good looking.

    0|0
    0|2
  • Attention whore/10

    1|3
    1|1
  • Amazing eyes! Lovely hair. Very pretty face.

    I think maybe a bit less lipstick, but that's only one guy's opinion.

    You do look very good!!

    0|0
    0|3
  • Of course you look good, not actually good but insanely good. You are very beautiful.

    0|0
    0|1
  • I can't tell. You're covered in makeup, sorry.

    1|2
    0|0
  • Too much makeup. Too much. Damn, that's a strong eye color. First thing that caught my attention.

    0|1
    3|1
  • you look great, but with less makeup and better lighting for the picture (too bright) you would look even better ;)
    nice blue eyes

    0|0
    0|1
  • You look like makeup. 1 bath and I know I won't like the way you look after.

    0|1
    0|0
  • You look great.. it's so funny how most women can't stand seeing a girl who's better looking than them, they always gotta find something wrong, the envy is real lol.

    0|0
    0|0
  • Well, I'm assuming you look good, but the lighting is obscuring your features so it's hard to tell, really.

    0|0
    0|1
  • You appear fake looking to me. You have too much stuff on your face.

    1|1
    1|0
  • To be very honest, you look like a horror film actress who sucked blood and posing.
    You have pretty awesome face and you would look great without makeup.
    Tc vampire kid... Lol :-D

    0|0
    0|1
  • Well, it looks like you fucked up the make-up on the right corner of your mouth, but you look very pretty.

    You don't really need the make-up.

    0|0
    0|1
  • You looks very good👍

    1|1
    2|1
  • too young for me too answer sorry

    0|0
    0|0
  • Your eyes are amazing! 9/10 :) You look nice

    0|1
    0|1
  • you remind me of voldemort ;D

    1|1
    0|0
  • I think you'd look beautiful if you didn't have so much makeup on

    0|1
    0|1
  • yes yes you are an intelegent beautiful lovley woman and ain't not man gonna hold you down.

    I will take my cookie to go now : )

    0|0
    0|0
  • Fishing for compliments?

    0|0
    0|0
  • I found barbie lol

    0|1
    0|0
  • Wow, those eyes!

    0|0
    0|1
  • You are pretty

    0|0
    0|1
  • you look good but to "plastic" with the face u have and nice eyes i think u can look much better in a natural way :)

    0|0
    0|1
  • Yeah I think you look good for sure.

    0|0
    0|1
  • Your very beautiful. But less make up please. Natural beauty comes naturally, you have it, show it of. Those eyes...:)

    0|0
    1|3
  • More from Guys
    55

What Girls Said 27

  • all questions you ask belong to how do I look topic.. how can you possibly screw that up.. lol..

    2|2
    0|0
  • Yes! Love your eyes 👀

    0|0
    0|0
  • Yeah, pretty!
    I think there are lipstick colours that will suit you better than the one you're wearing in the pic, if you wanna know something to improve.. :)

    0|0
    0|0
  • You are pretty
    And people that are saying to much makeup lol
    Its not a lot of makeup!!! You wanna know how much is all or of makeup? Share Gif: media3.giphy.com/media/Q1fBo1zYD1By8/200w.gif this is a lot of makeup!!!

    0|0
    0|0
  • Too much lipstick. The upper lips look kinda drawn in on the top (or maybe it's just the lighting). Pretty eyes!

    0|1
    0|0
  • Yeah you look decent.

    0|0
    0|0
  • I think you're stunning. I wouldn't even consider that a lot of makeup...

    1|0
    0|0
  • You look really really pretty!!! :) your make up really flatters your features, don't listen to anyone that says otherwise!

    0|0
    0|0
  • Yeah I think you do, your best feature is definitely your eyes! You look a lot like one of my co workers at Hollister and that's a compliment

    0|0
    0|0
  • Look, it's Barbie

    1|1
    0|0
  • Are we really starting this again?

    0|0
    0|0
  • You're beautiful

    0|0
    0|0
  • Very pretty!! ❤️

    0|0
    0|0
  • why can't I see your nose

    0|0
    0|0
  • you look great, but with less makeup

    0|0
    0|0
  • your eyes r 2 much!

    0|0
    0|0
  • ShskzuahsYES.

    0|0
    0|0
  • Your very pretty but your thirsty as hell that'd not cute

    0|0
    0|0
  • like a 9 sooo beautiful

    0|0
    0|0
  • I think that you are very pretty it's true that you don't need makeup to look pretty but hey you are you show yourself the way you want and not on anyone else's opinion.

    0|0
    0|0
  • Yes, you look beautiful

    0|0
    0|2
  • oh if I could I want to have eyes like yours... they're beautiful

    0|0
    0|0
  • your'e a pretty girl but the makeup makes you look like a Barbie doll which isn't good

    0|0
    0|0
  • hey barbie is alive.

    0|1
    0|0
  • friggen gorgeous, but maybe skip the lipstick.

    0|0
    0|0
  • Are you only 17?

    0|0
    0|0
  • I think you have a pretty face and beautiful eyes. Most people seem to have an issue with your lashes but that's not the problem, you can still wear your lashes like that but try lowering the lip stick or wear a more natural nude color. Your skin color allows it. Also work on your eyebrows a bit more, try using brow powder that fills in your eye brows. It's will smooth out your looks even more.

    0|0
    0|0
Loading...