Would you be turned off if a girl showed up with legs like this on a date?


Would you be turned off if a girl showed up with legs like this on a date?

A date you'd have sex later on.


0|0
2|17

Most Helpful Guy

  • Oh, hell yeah. I like marks of achievement. I go to kung fu and my arms are bruised up all the time.

    1|0
    0|0
    • I mean, "hell no!" (I think)
      I like marks and scuffs earned from challenges.

Most Helpful Girl

  • girl, the fact that u go rock climbing and hiking is AWESOMESAUCE!
    i wouldn't mind my legs looking a little beat from how much fun I'm having actually =]

    1|0
    0|0
    • ❤️❤️❤️

    • Show All
    • Omg you're amazing😂❤️

    • looolll i think I'm just really blunt 😂😂 thank u though! <3

What Guys Said 16

  • Well, I like nice legs and some women are pretty rough with sports and other physical activities that leave them all scraped, bruised and scared. Not exactly sexy, but not really a deal breaker either. It would be a bummer if she was sore, or every time I ran my hand down her legs she jumped because of a cut or bruise.

    1|0
    0|0
  • Well I'd just hope your legs aren't hurting.

    If it looked like the left picture here, that would be an issue though because it looks scary.

    www.cornellvascular.com/.../uvd-sv_0.png

    1|0
    0|0
  • No, that's ok. It's understandable. However, if you want to play it safe, wear dark tights or dark hosiery or pants.

    1|0
    0|0
  • Nope. And once she explained it was from hiking and rock climbing, it would even seem cool! Cause I like that outdoor stuff too.

    2|0
    0|0
  • I'd definitely ask her what happened to her legs. but if she said hiking/rock climbing, I would be turned on, if she said its a rash, I'd be turned off.

    1|0
    0|0
    • Yay sporty girls all the way

    • I find nonathletic women to be as unattractive as unintelligent women. Do you feel the same for guys or girls?

    • Yes!! Guys that aren't funny is the same.

  • no, it would be fine by me. doesn't look that bad and it will heal again ;)

    1|0
    0|0
  • I wouldn't care. Its all good

    1|0
    0|0
  • It wouldn't bother me if her legs were a little banged up

    1|0
    0|0
  • No, but I'd be curious and ask you about those. Once I've seen them, I can't ignore them and need to know, is that is ok.

    0|0
    0|0
    • He knows I was hiking/rock climbing for 12 hours today 😂

    • Show All
    • Oh I was talking about the hiking part😂

    • XD k haha
      cause you cracked me up

  • Nothing wrong with your legs

    0|0
    0|0
  • Not a problem.

    0|0
    0|0
  • lol , I would not be turned off but concerned about them if they hurt lol

    0|0
    0|0
  • Yeah that's a bit too much for me

    0|0
    0|0
  • As long as you mentioned how they got scratched up like that I wouldn't care much

    0|0
    0|0
  • i honestly wouldn't care, especially if i get pussy at the end of the date

    0|0
    0|0
  • Context!

    Not an issue!

    1|0
    0|0
    • The context is written in the snap😂

    • Show All
    • Oh hahah well he's sporty too, i hope he's that understanding!

    • "If you're wondering why my legs are bruised I went rock climbing"

What Girls Said 1

Loading...